-
Haha. Vi hade vårt första Bolibompa sex förra helgen. Vad gör man inte för att få syskon;)Solros78 skrev 2014-06-06 17:13:18 följande:Blev en riktig bolibompasex, hem, sätta barnen framför tvn, chips i varsin skål och stänga sovrumsdörren hårt.
-
För mig var det så att jag hade riklig blödning efter ca två dagar efter första blodet. Blödde ordentligt 1 v sen avtog det. Till mig sa gyn att jag skulle höra av mig efter 1 v om jag fortfarande blödde. Annars var det ingen kontroll. Mf v 8. Du har ju varit på kontroll men nu börjat blöda mer. Om jag var du skulle jag ringa 1177 och fråga. Är de osäkre kopplar de dig till närmsta gyn. Då får du iaf svar och får sova lugnt:). Lycka till!!karro 2014 skrev 2014-06-06 21:15:53 följande:
Hur var eran blödning vid ert ma/mf?
Haft rätt så mycket blödningar, denna veckan har jag inte alls haft mycket bara lite lite (var även hos gyn i veckan på kontroll och kollade, fanns Pytte lite rester fanns kvar men det skulle blöda ut nu eller när mensen kommer) men sen förrgår har blödningen ökat.. Har ni vart med om de med?
-
Åh visst är det segt. Jag analyserar varje gång det molar i äggstocken. Men på något vis tror jag ej det tagit sig. Antar att det är ett försvar för att ej bli Depp vid mens. Men kommer iaf kännas skit när mensen dyker uppCayenna skrev 2014-06-07 09:32:16 följande:
En vecka sen äl. Och mindre än en vecka till test, kör nog på äl+12 så jag "river av plåstret snabbt". Eller ska jag härda ut och hoppas...?
-
Precis så känner jag också!! Är väl inte min tur nu. Men vi håller tummarna!! KramCayenna skrev 2014-06-07 10:57:47 följande:
Jättesent! Tänker oxå att det inte tagit sig men vet att man känner en tomhet och blir ledsen när man inser att det är kört. Varför skulle denna månad vara "vår"? Usch, vill ha testdag NU.
-
Jag får se om jag testar denna mån. Kommer väl inte kunna hålla mig borta när jag vet att jag har gravtest hemma;). Dock har min mens startat konstigt sista månaderna. Får lite blodblandade flytningar i ett par dagar. Sen avstannar det i ca 2-3 dagar och sen kommer mensen ordentligt. Då hoppas jag alltid att det kanske ändå är något, även om jag innerst inne vet att det ej är plus.
-
Har ni försökt ett år då? Vi började i okt men mf i dec. Vet ej hur de tänker med hjälp.Cayenna skrev 2014-06-08 09:07:21 följande:
Oj vad långsamt! I sommar ska jag köra helt utan alla test och koppla av. I höst söker jag hjälp, vill ta samma tester som solros.
-
Välkomna tillbaka tjejer! Nu hoppas vi på lite plus i tråden. Var ett tag sen.
BIM i helgen eller början av nästa v. Är lite kluven. Vårt bästa kompis par har separerat då han hittar någon annan. Vi firar alltid midsommar. Nu ska hon och sonen komma iaf å vi tänkte dricka drinkar och bara prata om livet medan min man underhåller barnen;). Men blir det plus så får hon dricka drinkar och så får vi prata om livet ändå, Haha -
Ja livet kan ändras snabbt. Sveket är nog det värsta för henne.Cayenna skrev 2014-06-09 22:26:38 följande:
Några goda alkoholfria funkar Usch vad tungt för er vän...livet ändras verkligen helt plötsligt ibland.
Ja, i så fall får man bara utesluta alkoholen:). -
Jag tror heller ej på plus. Fick migrän igår vilket jag går några dagar innan mens. Molar i bröst och äggstockar. Men upptäckt att det brukar göra det på mig innan mens. Så nej blir nog inget. Just nu undrar jag hur man gör barn egentligen? Morr.Cayenna skrev 2014-06-11 08:53:50 följande:
Måste ta tid att läka såna sår. Känns så vanligt att det händer. Man får verkligen se till att vårda sin relation så man inte glömmer bort varandra. Hur går det för dig? Några symptom eller icke symptom? Jag är på dag 11 ca. Känner inget och börjar tveka på om jag ska testa imorn...kanske ska vänta ut mensen denna gång?!
Jag kommer ej testa innan mitten av nästa v. Så då blir det nog inget. -
Heja! Vad duktig du är. Du har ett mål i sikte och du kommer nå det. Kommer säkert vara tufft ibland men lycka till:)!!!Bebisfabriken skrev 2014-06-11 11:59:46 följande:
Hoppas det är så bra som det kan vara med alla här inne och att några snart kommer få plus. Är inte här inne riktigt lika ofta längre, vi har ju en pause över sommaren. Jag tränar som en idiot och sedan måndag har jag ett kostprogram. Har gått ner 3 kg på två veckor så nu har jag 11 kilo kvar tills vi får hjälp med ivf.. Segt och sommaren kommer bli tung. Men jag har övertalat sambon om att få åka till Liseberg.. Man måste passa på att åka allt innan jag blir med barn ;)