• Vintervacker

<3 Stockholmare 30+ bebis vår / sommar 2014 <3

Startar den tråden jag själv saknar.

Hoppas att vi kan umgås och prata här under vår graviditet Gravid
    Kanske träffas på en fika Kaffe eller picknick {#emotions_dlg.flower}

Och hänga även när våra bebisar kommit Baby

Välkommen! {#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-13 16:31
    UPPDATERING: Det finns numera en hemlig Facebook-grupp för denna tråd. Skicka din e-post i ett privatmeddelande till Vintervacker så blir du inbjuden.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-11-26 22:37
    OBS! Du måste maila från en mail som du använder, och inte bara den mail som står registrerad på Facebook. Du får nämligen en länk med en inbjudan i inkorgen. Om du inte fått en inbjudan trots att du inboxat, påminn mig igen //Vintervacker.
  • Svar på tråden <3 Stockholmare 30+ bebis vår / sommar 2014 <3
  • Mademoiselle

Jag håller med. Vi kanske kan skicka meddelanden till dig Vintervacker med våra riktiga namn så kan du lägga till oss som vänner på Facebook och därefter lägga till oss i gruppen (och sen kan du ta bort oss som vänner om du vill). Kan det vara nåt?

• LinnJes

Är gärna med i en Facebook grupp, är mer aktiv där än på FL. Har varit oerhört stressigt med allt på sista tiden, har läst här men inte haft ro att skriva något...

Men tror det funkar om vi skickar meddelande med våra namn till dig Vintervacker här på FL och sen kan du lägga till oss i gruppen på fejjan?

• LinnJes
    Y o L o skrev 2013-10-13 11:38:57 följande:
    Kan man inte skicka meddelande här om man är via mobil?
    Tror inte det... Rynkar på näsan
  • Vintervacker

Hej! OBS OBS.

Skicka mig er mailadress som priv.med här på FL. Jag kan inte lägga till er i gruppen om vi inte är vänner annars. (Säkert är det trevligt men av respekt kanske alla inte vill gå så långt direkt :)

Så mailadress till mig så får ni inbjudan :)

• LinnJes

Det gick visst att skicka meddelande via mobilen, har inte testat det innan bara. :)

• Golden Robot

Hej! Har inte skrivit nåt på länge och ser att det inte är så hög aktivitet här i tråden; har ni flyttat över till facebook? Jag är väldigt ny på facebook så har rätt risig koll... Kan jag hitta er där el hur går jag tillväga?

• LinnJes

Om du skickar din mailadress till Vintervacker som ett meddelande här på FL så kan hon säkert lägga till dig i gruppen på fejjan. :)

• Tjohooo82

Jag är gärna med i gruppen. 31 och andra barnet på g i juni, vore kul att träffa lite nytt folk som är i samma sits :) skickade meddelande till dig Vintervacker för en liten stund sen.

• Marie1983

Har ni plats för en till? 31 år är jag när nr 2 anländer i maj :) Vore kul att höras, har inga vänner med barn i Sthlm, jag är inflyttad norrlänning.

Svar på tråden <3 Stockholmare 30+ bebis vår / sommar 2014 <3