• Casslo08

Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?

Som rubriken lyder! Hoppas ni är många som vill följas åt sista tiden här.

Kan inte fatta att jag snart har min bebis här och att jag blir tvåbarns-mor :)

Haka på!

Jag har BF 5/8 men det blir mest troligt planerat snitt så kanske har jag min bebis ännu tidigare!

Välkomna!!.

• Svar på tråden Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?
  • Johanna 85

Nu börjar det närma sig, 37+1 idag. Men är SÅ trött på detta! Grav.diabetes, GBS, immunisering, stor bebis... vart inlagd mellan mån-tis då mitt blodtryck visade 135/105. Proverna var bra och ingen äggvita. Men känner mig som en påse skit, bara tids nog att få havandeskapsförgiftning. Ser ut som en heffaklump och svullnat 5 kg på en vecka i vätska :( Imorgon ska jag in och hoppas få mer svar, orkar inte gå till den 22 juli...

• majsis08

usch stackare johanna hoppas dom sätter igång dig:) du räknas ju endå som fullgången så dom borde ju kunna göra de jag fick havandeskapsförgiftning förra grav och dom satte igång mej i vecka 36 !!lycka till=)

• busbajsen
    Johanna 85 skrev 2013-07-03 18:40:28 följande:
    Nu börjar det närma sig, 37+1 idag. Men är SÅ trött på detta! Grav.diabetes, GBS, immunisering, stor bebis... vart inlagd mellan mån-tis då mitt blodtryck visade 135/105. Proverna var bra och ingen äggvita. Men känner mig som en påse skit, bara tids nog att få havandeskapsförgiftning. Ser ut som en heffaklump och svullnat 5 kg på en vecka i vätska :( Imorgon ska jag in och hoppas få mer svar, orkar inte gå till den 22 juli...

Jag är också i vecka 37+1 idag, fast vi har den 23e som BF datum. De verkar räkna olika.
  • hellof

Johanna85: hoppas eran bebis kommer ut snart så du kommer må bättre och få gosa med en liten skrutt:) jag har en månad kvar nu (4 augusti är han beräknad) så känns som det är ett tag kvar än, men längtar såååå...

• Johanna 85

Oh idag fick jag datum till snitt 8 juli :) om 4 dagar!!! Börjat fått preklampsi. Och bebis var 42% större! Dvs 4300gram i vecka 37+2. Och jag var nästan helt omogen, så snitt blir mest gynnsamt. Hopoas jag inte blir sämre över helgen. Men skönt att veta att man snart är vid målet :)

• TheQueenMum

Hej på er :) 

Tänkte kolla hur länge hade ni vågat vänta med att göra gipsmage?  

É i v. 36 nu :)

• Elas

Johanna 85: Vad gott att ha ett datum, det är ju inte många dagar kvar då, snart gosa bebis :) Grattis och lycka till!

• hellof
    Johanna 85 skrev 2013-07-04 19:49:41 följande:
    Oh idag fick jag datum till snitt 8 juli :) om 4 dagar!!! Börjat fått preklampsi. Och bebis var 42% större! Dvs 4300gram i vecka 37+2. Och jag var nästan helt omogen, så snitt blir mest gynnsamt. Hopoas jag inte blir sämre över helgen. Men skönt att veta att man snart är vid målet :)

Åh, då är det bara helgen kvar! Skönt att du fått datum, hoppas allt går bra på måndag ! :)
Svar på tråden Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?