• Casslo08

Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?

Som rubriken lyder! Hoppas ni är många som vill följas åt sista tiden här.

Kan inte fatta att jag snart har min bebis här och att jag blir tvåbarns-mor :)

Haka på!

Jag har BF 5/8 men det blir mest troligt planerat snitt så kanske har jag min bebis ännu tidigare!

Välkomna!!.

• Svar på tråden Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?
  • carro93

Känns som att det kanske börjar vara bebis på G på några av er, så spännande! :) 

• CupcakeDream

Var hos bm idag och bäbis hade lagt sig med huvudet neråt:) känns så otroligt spännande nu, speciellt när jag läser om er andra också :) v 35 här!

• plussa

Alltså jag har haft mycket sammandragningar sista veckan. Igår fick jag riktigt andas igenom dem, men förmodligen pga jag gått ca 3 km (får skylla mig själv :). Men nu ska jag åka med min son till mina föräldrar, ganska långt till sjukhus, och i denna veckan typ kom min son, v 35. Hade ni åkt in på en koll ikväll för o se om tappen var påverkad, eller bara avvaktat?

• carro93
    plussa skrev 2013-07-02 18:27:57 följande:
    Alltså jag har haft mycket sammandragningar sista veckan. Igår fick jag riktigt andas igenom dem, men förmodligen pga jag gått ca 3 km (får skylla mig själv :). Men nu ska jag åka med min son till mina föräldrar, ganska långt till sjukhus, och i denna veckan typ kom min son, v 35. Hade ni åkt in på en koll ikväll för o se om tappen var påverkad, eller bara avvaktat?
    Hade nog kanske ringt och rådfrågat iaf!
  • carro93

Hur är det med era cravnings nu mot slutet? Jag har de senaste veckorna haft ett STORT sug efter trocadero!.. mycket dålig vana :( 

• isolde 79

Cravings: Persikor! Vi snackar typ tre om dan :) Annars tycker jag aptiten lagt sig på det normala igen. Blir inte så akuthungrig längre..

• kampfisken
    carro93 skrev 2013-07-02 18:31:52 följande:
    Hur är det med era cravnings nu mot slutet? Jag har de senaste veckorna haft ett STORT sug efter trocadero!.. mycket dålig vana :( 

Rå potatis... Dock inte färskpotatis, när suget sätter in var det som att sluta röka suget kom.... Är även torsk på melon, honung eller vatten kvittar
    besök gärna min blogg. kampfisken.bloggplatsen.se/
  • Elas

Craving: Isglass!!!! Helst Twister eller Calippo Cola! Det är så gott att jag stönar när jag äter det haha (äter verkligen ALDRIG isglass annars).

• Pixx

Äpple, bonaqua stilla citron/fläder vatten (dricker aldrig sånt köpevatten annars), glass o små tomater :)

lämnade in ansökan om föräldrapenning idag, herregud vilken djungel o man fattar typ inget av vad de står. Hoppas att jag gjort rätt i alla fall :)

• Piff4

Idag har vi hämtat vagnen, så nu är den bäddad och redo för bebisen! 32 dagar kvar till bf, men jag hoppas att han inte dröjer allt för länge för vi börjar bli otåliga nu ;)

Svar på tråden Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?