• Casslo08

Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?

Som rubriken lyder! Hoppas ni är många som vill följas åt sista tiden här.

Kan inte fatta att jag snart har min bebis här och att jag blir tvåbarns-mor :)

Haka på!

Jag har BF 5/8 men det blir mest troligt planerat snitt så kanske har jag min bebis ännu tidigare!

Välkomna!!.

• Svar på tråden Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?
  • Blomsterblad
    CupcakeDream skrev 2013-06-30 22:13:03 följande:
    Oj det är ju snart blomsterblad! Får jag fråga varför det är ett planerat ks? Jag är lite nyfiken efter som jag är kort och min mamma födde alla oss barn genom ks.
    ja det börjar närma sig. har gjort 3 snitt innan.mina två första låg i säte.
  • isolde 79

Kul att det närmar sig med stormsteg för alla! Jag har 27 dagar kvar och har svårt o ta in att jag ska bli mamma! Räknar med att den Inte tittar ut innan BF.. Sitter era magar "högt"? Tänker att födseln inte kan starta, om livmodern fortfarande är på sitt högsta? En vecka kvar på annan ort, sen vänder vi hemåt. Har ni unnat er nåt speciellt såhär i slutet? Var på spa idag, med vattengympa och yoga. Lyxigt! Fast liten vaknade när jag trampade i bassängen ;) det rör sig mycket nu!

• bellabonden

Hej! Jag har 28 dagar kvar och är helt rastlös men ingen ork till nånting o dagarna blir ba längre. Jag sover iaf bra på nätterna det är min enda tröst förutom att jag har världens bästa sambo som verkligen gör allt för en :p men så är det ju det här att få tiden att gå fortare!

• majsis08

jag har 21 dagar kvar och va till bm idag och jag va 1 cm öppen och tappen va bara 0,5 cm lång nu=)

• Gravid92

Vaknat 2ggr inatt utav smärtsam "mensvärk" och har jätteont i svanken och en mildare "mensvärk" nu :p 

• majsis08

tack=) nej jag bad min barnmorska att kolla för jag har haft så mkt förvärkar och dom har ju tydligen gjort nytta så nu hoppas jag att det inte tar allt för lång tid men tyvär kan man väl vara öppen ett tag innan :S

• isolde 79

Oj, då får vi hoppas du inte har det alltför jobbigt de dagar som e kvar! Gravid 92: fick också Grymt ont i svanken, la på en extra madrass på sängen, vi är på släktbesök nu med sämre sängar... Det funkade, o så har jag en extra kudde som jag har mellan låren. Skönt o variera sovställning med!

Svar på tråden Ca 6-7 veckor kvar till bf.Nedräkning tillsammans?