• repeater

Gravid på andra försöket genom heminsemination!

Jag är ett levande bevis på att heminsemination fungerar ypperligt!
    Har inseminerat under två månaders tid vid ägglossning och nu är jag gravid!
    Har använt apotekets 1 ml spruta och dragit upp i omgångar och inseminerat.
    Fråga gärna om ni vill veta mer! Kram

• Svar på tråden Gravid på andra försöket genom heminsemination!
  • Adina15

ah vi får hoppas! försök att inte känna efter för mkt. jag vet- lättare sagt än gjort. man vill ju så himla gärna!!

hur och när körde ni inseminationerna nu då?

• längtan 89
    Adina15 skrev 2013-12-05 12:09:21 följande:

ah vi får hoppas! försök att inte känna efter för mkt. jag vet- lättare sagt än gjort. man vill ju så himla gärna!!

hur och när körde ni inseminationerna nu då?

Ja det är svårt att inte känna efter! Nu körde vi 8 inseminationer totalt, 5 dagar före beräknad ÄL och fram till till 2 dagar efter ÄL. (en gång per dag). Hoppas hoppas!
  • längtan 89
    Adina15 skrev 2013-12-09 15:07:12 följande:

testdagen har varit va?? hur har det gått? hur mår du?

Ja jag hade BIM i lördags, testade igår på morgonurin ( bim+2) och det var negativt. Har menssmärtor sen flera dagar tillbaka och bröstvårtorna är ömma. Så hoppas hoppas att det är nått som växer! Visst kan jag va gravid fastän det inte ger utslag på urinen än??
  • längtan 89

Där kom mensen försenad 4.5 dagar. Trodde verkligen denna gång jag var gravid :( bara att försöka igen helt enkelt..

• Adina15
    längtan 89 skrev 2013-12-11 20:32:35 följande:
    Där kom mensen försenad 4.5 dagar. Trodde verkligen denna gång jag var gravid :( bara att försöka igen helt enkelt..
    NEJ FASENS också! extra jobbigt när den är försenad dessutom, man hinner liksom ladda så oerhört mkt då..

ah well, nytt försök snart igen då !?
    kram
  • längtan 89
    Adina15 skrev 2013-12-17 09:27:21 följande:
    NEJ FASENS också! extra jobbigt när den är försenad dessutom, man hinner liksom ladda så oerhört mkt då..

ah well, nytt försök snart igen då !?
    kram
    Ja jag var ju typ gravid lixom! tyckte jag..men mensen var mer slemliknande blodig den första dagen, tänkte jag om jag ändå var gravid och det kanske stöttes ut tidigt..?
    Hur som helst så fortsätter vi nu , ägglossning i julhelgen så då blir det mys!
    KRAM
  • längtan 89

Då har ÄL förhoppningsvis passerat (runt den 28) har dokumenterat sex den 21,22,23,24,25,27,28,29 så nu håller jag tummarna stenhårt att det tar sig!

• längtan 89
    Värmlandstösen skrev 2014-01-03 18:10:47 följande:

Hur går det för er! Jag och min kille ska pröva detta senare i januari!

Va kul! Är det första gången ni ska heminseminera? Nu har jag o sambon gjort 3 månader och hoppas att det tar sig denna gång!
Svar på tråden Gravid på andra försöket genom heminsemination!