• repeater

Gravid på andra försöket genom heminsemination!

Jag är ett levande bevis på att heminsemination fungerar ypperligt!
    Har inseminerat under två månaders tid vid ägglossning och nu är jag gravid!
    Har använt apotekets 1 ml spruta och dragit upp i omgångar och inseminerat.
    Fråga gärna om ni vill veta mer! Kram

• Svar på tråden Gravid på andra försöket genom heminsemination!
  • Adina15

jag skulle vänta tills imorgon, men nog är det på gång snart alltid... 
    appen innehåller bara metodisk data, de riktiga cyklerna kan vara helt annorlunda! 

• längtan 89

Körde på som vanligt igår kväll, tog test imorse o det är betydligt mer än igår. Se bild. Så idag håller vi påt o kör imorrn kväll tror jag

• längtan 89
    Adina15 skrev 2013-11-19 12:01:02 följande:

spännande!

Ja det är det! Försöker du/ni oxå Adina?
  • Adina15

yes.. min story är att vi försökt sedan ett par år tillbaka. eftersom mankens spermier nu inte är vidare livskraftiga så har vi gått hela vägen med ivf, inseminationer osv. då det verkar tufft att få till det så kör vi nu på insemination med anonym donator på klinik i Danmark. än har det inte tagit sig men vi hoppas det vill ta sig inom en snar framtid. barnalängtan är ENORM!!! 

vissa ska visst ha lite svårare att få barn än andra… :( 

• längtan 89
    Adina15 skrev 2013-11-20 11:10:46 följande:

yes.. min story är att vi försökt sedan ett par år tillbaka. eftersom mankens spermier nu inte är vidare livskraftiga så har vi gått hela vägen med ivf, inseminationer osv. då det verkar tufft att få till det så kör vi nu på insemination med anonym donator på klinik i Danmark. än har det inte tagit sig men vi hoppas det vill ta sig inom en snar framtid. barnalängtan är ENORM!!! 

vissa ska visst ha lite svårare att få barn än andra? :( 

Okej va jobbigt. Hoppas det tar sig för er. Du ska se att snart får ni ert barn :)
  • längtan 89

Jag fattar inte..idag på morgonen ser testet svagare ut än vad det gjorde igår. Har jag redan haft ägglossning då? Konstigt..

• längtan 89

Ägglossning har nog vart nu, tog ett test idag o det visar svagt. Men blev som tur var lite mys igår kväll innan nattjobbet! O så kör vi väl nåra dagar till för säkerhetsskull:)

• längtan 89

JätteÖMMA bröstvårtor sen igår och 5 dagar kvar till BIM. Tror det är ett gott tecken kanske?...

Svar på tråden Gravid på andra försöket genom heminsemination!