Åh, jag har tänkt på detta också!! Underbart att höra andra som prövat och har samma tankar!!
Min kille och jag har försökt sen i mars, inte helt kalkylerat, men låtit naturen ha sin gång... Nu när inget har hänt så har jag tänkt på att försöka med en sådan plast spruta. Jag har varit inne på ett apotek, men de betedde sig som om de inte visste vad jag menade och hade inga sprutor ...
Grunden till att vi vill försöka med en plastspruta är att min kille får enorm prestations ångest då vi har sex och många gånger kommer han inte alls.. Detta gör mig så klart oerhört ledsen, då jag redan har fått det konstaterat att jag har lite svårare att bli gravid och vill så klart inte missa min ägglossning pga ingen utlösning, som redan skett flera gånger.. (Har börjat med att inte berätta när jag har ägglossning för att minska stressen för honom, men det har inte hjälpt ändå, då han istället kommer på alla andra ställen än inne i mig
)
De sista två ägglossnings perioderna har jag även haft väldigt ont vid samlag, vid livmodertappen och det gör det svårt att slappna av vid själva sex akten.
Så nu bär det av till närmsta apotek och denna gång acepterar jag inte ett nej