4v kvar till BF, följas åt sista biten?
Snart är det dags!
Är 24år och väntar första barnet, BF 26/3.
Kanske är fler som vill sammanstråla och följas åt ?
Dela lite tankar, känslor och upplevelser :)
Snart är det dags!
Är 24år och väntar första barnet, BF 26/3.
Kanske är fler som vill sammanstråla och följas åt ?
Dela lite tankar, känslor och upplevelser :)
Hur mörka flytningar har du?? Mina var ju beige/grön aktiga o jag trodde det var vatten för set var väldigt vattnigt men det var helt normalt. Min slempropp har inte släppt men jag ligger på förlossningen nu har precis fått Eda o är öppen 5 cm ( när dom kollade kl 13.00 ) så här blir det snart bebis :))
Oj, oj, ja då var det dags för dig. Skönt!!
Det har bara kommit lite så inte hela tiden. Flytningarna brukar ju vara svagt beiga annars och nu har det bara blivit lite mörkare och tjockare...
Lycka till Tjorven!
Vår lilla tös har kommit ut, kom i torsdags.
BF+1 och hon var 51 cm lång och vägde 3530 gram
Det kanske är ett framstegstecken iaf pandamamma :)
Tack karro o grattis till dottern :)
Jag ligger fortfarande på förlossningen men vattnet har gått o är öppen 9 nu. Så snart får jag träffa min inneboende :)
Haha efter att mitt vatten blev spräckt dröjde det bara 1 1/2 h innan min inneboende kom ut.
Grattis Karro!!!
18.17 föddes våran lilla prinsessa. 3460 g och 49 cm lång. Det räckte med två krystvärkar sen va hon ute. Måste säga att det var mkt enklare än jag kom ihåg :)) så det blev en jätte bra present till 65 årige farfar :))
Tjorven: Wow, ja! Vilken present. Grattis!!
Åh! Grattis Tjorven och Karro. Härligt att höra att det kommer bebisar :)
Uppdaterar här, haft oregelbundna värkar hela natten och knappt sovit. Igår så ändrade värkarna i karakträr. Pratat med förlossningen senast nu för en kvart sen eftersom det börja komma rosafärgat, vatten eller vattniga flytningar. Det vet jag fortfarande inte.
Men skulle återkomma till dem om två timmar igen.
Vill också ha min lilla nu :)
Hoppas det är på gång för dig oxå psygodis!!
Första natten har gått jätte bra för oss, har fått en nöjd tjej :)