• Anonym

Hur lång, gammal och mycket väger du?

Jag undrar hur lång du är, hur gammal du är och hur mycket du väger :) 
    Det är för att det känns som att jag väger väldigt mycket för att bara vara 168 cm lång.. Så skulle vara kul att veta hur mycket andra väger till sin längd.
    Jag kan ju börja: 

Tjej 
    17
    168cm
    51kg   

• Svar på tråden Hur lång, gammal och mycket väger du?
  • Anonym (36 168 57)
    Tingeliing skrev 2013-02-17 00:40:14 följande:
    26 år
    156 lång
    39 kg

Väger alldeles för lite!! Äter som en häst men går inte upp i vikt. Brukar väga mellan 41-42 kg sen blev jag gravid o vart rund som en boll med mina 63 kg. Gick ner sedan till 50kg på 4 månader och ville behålla den vikten men det gick inte , fortsatte bara att gå ner :( försöker nu med allt möjligt som träning protein dryck och bra kost men ingenting verkar fungera.

Råd ?
    En klasskompis till mig körde med att äta riktigt ofta (kanske 2-3 timmar mellan måltiderna) för att få i sig så mycket som möjligt. Kanske kan vara värt att prova om du inte redan gjort det?
  • Anonym (38)

Tycker du att du väger mycket!??

Jag är kvinna, 38år, 167cm lång (alltså en cm kortare än TS) och väger (hör och häpna) 71kg!!!! Alltså TJUGO kilom mer än TS!!

Har aldrig någonsin sett mig som överviktig, tränar på gym fyra dagar i veckan och har två barn. Ser bra ut enligt andra och mig själv! 

SUG PÅ DEN DU!!!

• Anonym (jenni)

22 år
    172 cm lång
    62 kg
    3 barn   

• valkyrian

är du knäpp eller TS; jag är tre cm kortare än dig, väger samma och är 25 år. Får alltid massa kommemtarer om att jag är benig. förutom rumpan som är rund och go

Bebisen är här
  • Blevmamma060708

Kvinna

29 år

160 cm

48 kg

4 barn.

Vill gå upp några kilon men det verkar vara svårt...          

• Månskugga
    Månskugga skrev 2013-02-17 13:23:30 följande:
    Kvinna, 31 år, 181 cm, 57,5 kilo

Får lägga till jag också: 3 barn
  • Anonym (hm)
    Anonym skrev 2013-02-15 15:22:47 följande:
    Jag undrar hur lång du är, hur gammal du är och hur mycket du väger :) 
    Det är för att det känns som att jag väger väldigt mycket för att bara vara 168 cm lång.. Så skulle vara kul att veta hur mycket andra väger till sin längd.
    Jag kan ju börja: 

Tjej 
    17
    168cm
    51kg   
    mycket??? har du tittat dig själv i spegeln eller? du väger snarare LITE! för LITE..
Svar på tråden Hur lång, gammal och mycket väger du?