• Anonym

Hur lång, gammal och mycket väger du?

Jag undrar hur lång du är, hur gammal du är och hur mycket du väger :) 
    Det är för att det känns som att jag väger väldigt mycket för att bara vara 168 cm lång.. Så skulle vara kul att veta hur mycket andra väger till sin längd.
    Jag kan ju börja: 

Tjej 
    17
    168cm
    51kg   

• Svar på tråden Hur lång, gammal och mycket väger du?
  • Anonym (helt ok)

22 år 158 cm 54 kg Helt ok viktmässigt, skulle dock vilja vara lite mer vältränad. Ts, 51 kg till 168 cm är inte för mycket!

• Anonym (anna)

20 år. 170 cm, 56 kg och har fött ett barn

• Anonym

24, 158 cm lång och väger 60kg. Har dock fött barn för 6 månader sen och är gravid igen. Min normalvikt brukar vara ca 55...

• Anonym (P)
    Anonym skrev 2013-02-15 15:22:47 följande:
    Jag undrar hur lång du är, hur gammal du är och hur mycket du väger :) 
    Det är för att det känns som att jag väger väldigt mycket för att bara vara 168 cm lång.. Så skulle vara kul att veta hur mycket andra väger till sin längd.
    Jag kan ju börja: 

Tjej 
    17
    168cm
    51kg   

Ursäkta jag måste reagera på TS igen som tror att det är för mycket att väga 51 kg på 168 cm. Är det bara jag som ser det eller är alla lika vilseledda som hon/han???
  • Minimis
    Anonym (P) skrev 2013-02-15 19:31:58 följande:
    Ursäkta jag måste reagera på TS igen som tror att det är för mycket att väga 51 kg på 168 cm. Är det bara jag som ser det eller är alla lika vilseledda som hon/han???

Jag tänkte direkt att ts trollar för det är ju helt sjukt skevt resonerat!
  • Anonym (P)
    Minimis skrev 2013-02-15 19:46:12 följande:

Jag tänkte direkt att ts trollar för det är ju helt sjukt skevt resonerat!
    Jo det är klart att tanken slår en. Det som förvånar mig mest är att ingen som skriver verka tycka det är en skev syn på vikt. De skriver bara glatt in sina måttFörvånad
  • Anonym (Tanten)

44 år
    163 lång
    63 kg
    Mycket missnöjd,bara måste gå ner! Inte ens kläder jag hade som mest gravid v.11 och 4 kg lättare får jag på mig idag...

Ts: du väger snarare för lite för din längd ju!

• Minimis
    Anonym (P) skrev 2013-02-15 19:50:02 följande:
    Jo det är klart att tanken slår en. Det som förvånar mig mest är att ingen som skriver verka tycka det är en skev syn på vikt. De skriver bara glatt in sina mått

• Anonym (36 168 57)
    Anonym (P) skrev 2013-02-15 19:50:02 följande:
    Jo det är klart att tanken slår en. Det som förvånar mig mest är att ingen som skriver verka tycka det är en skev syn på vikt. De skriver bara glatt in sina måttFörvånad
    Hej hej! Det är jag (och några till) som är ingen.
Svar på tråden Hur lång, gammal och mycket väger du?