• Anonym

Hur lång, gammal och mycket väger du?

Jag undrar hur lång du är, hur gammal du är och hur mycket du väger :) 
    Det är för att det känns som att jag väger väldigt mycket för att bara vara 168 cm lång.. Så skulle vara kul att veta hur mycket andra väger till sin längd.
    Jag kan ju börja: 

Tjej 
    17
    168cm
    51kg   

• Svar på tråden Hur lång, gammal och mycket väger du?
  • rödnos

35, 179 cm lång, 86 kilo födde andra barnet för 2 veckor sedan. Brukar väga ca 74 annars.

• bandicoot

Jag är 178 cm och väger 57 kg. För någon vecka sedan vägde jag 55,5 kg.

• Anonym

Vad glad jag blev över att så många svarat :D

Men jag har hört/läst att många väger runt 45-47kg när dom är ca 165-170cm långa, så jag ville bara göra en liten "undersökning" för att få fler svar och så. 
    Jag vet att man ej ska gå på vikten för alla har ju olika kroppsbyggnader eller hur man ska förklara, men ville ändå bara kolla :).  

Jag själv har breda axlar samt höfter så jag ser väldigt stor ut :/ 
    Så skulle ej skada om jag gick ner 3-5 kg, men har bara så svårt för att gå ner i vikt. Har dessutom ibs och är allergisk mot mjölk så min mage ser ut som en ballong hela tiden nästan. Den ändå gången den är platt är när jag ej ätit på en hel dag eller mer. Så man blir ju väldigt frustrerad ibland.. 

• Majlisen

23 år

Runt 160 cm

Runt 46-47 kg

Ammar, väger nåt kilo mer egentligen och går gärna upp något kilo till.

Sjalbärande vandrande snutte, prettomorsa och amningsmaffioso.
  • Anonym (tjockis)
    Anonym (P) skrev 2013-02-15 20:47:04 följande:
    Jag tänker inte heller stoppa. Bara reagerar på den ignorans av vad TS skriver. Blir besviken på kvinnor som inte förstår att detta är en person som antagligen är sjuk. (eller troll för att provocera...i detta fallet hoppas jag det)

Jag tycker att det är väldigt många som skrivit i tråden som väger väldigt lite, kanske är därför. OM TS nu är sjuk så hoppas jag att hon har folk i sin närhet som inser detta och ser till att hon får hjälp och eventuell vård. Vad kan vi göra här på FL mer än att försöka få TS att förstå att hon har väldigt låg vikt till sin längd? Det går ju inte.
Svar på tråden Hur lång, gammal och mycket väger du?