• Anonym

Hur lång, gammal och mycket väger du?

Jag undrar hur lång du är, hur gammal du är och hur mycket du väger :) 
    Det är för att det känns som att jag väger väldigt mycket för att bara vara 168 cm lång.. Så skulle vara kul att veta hur mycket andra väger till sin längd.
    Jag kan ju börja: 

Tjej 
    17
    168cm
    51kg   

• Svar på tråden Hur lång, gammal och mycket väger du?
  • Colisa

32 år, 167 cm, 76 kg. Har stått still på 79 kg sedan jag fick barn i somras, men nu äntligen har vikten börjat röra sig neråt igen...Glad

• Anonym (f)

(35, 168 cm, 75 kg muskler)

• Colisa
    Anonym (f) skrev 2013-02-15 20:50:14 följande:
    www.markazits.com/diet/bmi.php

ts, du är underviktig. gå upp lite så du inte blir sjuk.
    Nej, det är hon inte, hon är bara 17 år och "får" ha lite lägre BMI. Barn ska inte bedömas med samma BMI-gränser som vuxna.
  • Anonym

Tjej, 
    28 år
    164 cm 
    57 kg 

Har tre barn, älskar god mat och bakverk lika mycket som jag inte orkar träna. Är egentligen inte helt nöjd, men inte direkt missnöjd heller. 

• swedishgirl

Börjar bli så jävla trött på folk som tycker de är tjocka när de är 160-170 cm och väger runt 50.
    Är 162 cm o väger 65, vad fan är inte jag enligt er då?? Ett fläskberg?

• Anonym (22)
    swedishgirl skrev 2013-02-15 22:10:46 följande:
    Börjar bli så jävla trött på folk som tycker de är tjocka när de är 160-170 cm och väger runt 50.
    Är 162 cm o väger 65, vad fan är inte jag enligt er då?? Ett fläskberg?
    Jag skulle definitivt vara det om jag vägde 65, men jag vet ju inte hur du är bygd. Din kropp kanske består mest av muskler.
  • swedishgirl

Hmm, nja alltså inte direkt. Jag har liksom smal midja o så, ganska platt mage, men större höfter o byst så päronformen gör nog stor del...

• Anonym

34 år,168 lång,57 kg   Fick barn för 6 veckor sedan.

Ts jag är lika lång som du och när jag var runt 20 vägde jag lika lite som du och då var jag riktigt spinkig. 
    Visst kan man ha olika kroppsbyggnader trots samma vikt och längd men jag kan aldrig tänka mig att du är annat än väldigt smal. 

Svar på tråden Hur lång, gammal och mycket väger du?