• Persisk

Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..

Är ny på sidan, 19 år och blivande mamma.
    Jag vet att man absolut inte ska dra alla över en kam men varför är de flesta svenskar smygrasister?
    Jag har / haft många svenska vänner, vi har haft bra relation men när vi har tjafsat så kommer deras rasistiska sida fram, det är allt från kränkande ord samt ''varför bor du i Sverige ' ''flytta tillbaka till ditt land'' ''jävla iranie trash'' osv. Jag blev jätte förvånad, för vi har alltid stått varandra mycket nära men helt plötsligt efter lite tjafs så kommer deras rasistiska sida fram. Detta är 2:e gången jag har varit med om sånt, bröt nyligen kontakten med ytterligare en Svensk tjej kompis till mig efter en vild diskussion om henne och varför hon är så billig och ligger runt med alla. Hon blev jätte arg i slutet så kom hon med rasistiska och kränkande ord. Vi har känt varandra i 4 år men nu har vi sagt upp kontakten. Vissa har svårt & acceptera sanningen..

Känns som att ni inte gillar utlänningar, men ni leker/spelar att ni gillar oss, men vid det rätta tillfället så släpper ni bomben, dvs visar er rasistiska sida.

Varför är ni på detta viset? vet att inte alla svenskar är det men ni som är det, varför kommer er ''rätta'' sida fram helt plötsligt som ett bombnedslag? 

• Svar på tråden Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..
  • Den vita staden
    Svenskflicka skrev 2013-01-12 07:28:46 följande:
    Men ingenting av följande ger henne eller någon annan rätten att kränka svenska kvinnor.
    Vad i det jag skrev svarade du på? Inget, så varför då citera mig?

future belongs to those who believe in the beauty of their dreams
  • Snöviolen
    Den vita staden skrev 2013-01-12 03:45:28 följande:
    Tror du verkligen att alla har något annat val?
    Skojar du?!?
    Du har ingen aning om hur det kan vara, så då tycker jag att du ska vara tyst.
    Jag växte upp i en svensk småstad, med få, för att inte säga inga invandrare som avvek utseendemässigt..tänk dig hur det var.
    Nej, de har snarare inget annat val än att lämna allt de har kärt. 
    De flesta skulle helst vilja kunna stanna där de har rötter, släkt och vänner.. men de som inte varit med om det, har svårt att förstå.

Du jag vet själv hur det var att vara annorlunda då jag gick i skolan. Jag blev mobbad för att jag hade stora läppar och såg ut som ett benrangel, men jag sätter inte på mig någon jävla offerkappa.
  • Persisk

Bilden tog jag av en Persisk tjej i canada men det spelr ingen roll, jag kanske inte vill ha min egna bild här för att jag skulle Bli igenkänd och det vill jag inte så då tog jag en annan persisk tjejs bild men det spelar ingen roll som sagt. Jag som person finns och detta hände mig förra veckan därför starta jag denna tråd, och jag är 19 och blivande mamma och bor i nordvästra Sthlm området. många är upprörda ser jag, men min uppfattning av svenka tjejer har inte ändrats nu när jag läst se flesta inlägg här , ÅTERIGEN detta hände mig alldeles nyligen jag bröt kontakten med min svenska tjejkompis därför vände jag mig till detta forum . Om jag skulle haft min egna bild skulle det innebära fara för mig pga dessa åsikter och tankar jag har om svenskar och jag är gravid så vill absoluta ha nåt fysiskt problem om

Nu jag skulle haft min riktiga bild . Men alla vi persiska tjejer är mycket lika i utseendet så jag tycker ni ska sluta och haka upp er på bilden , fokusera på själv ämnet, sanningen om svenka tjejer . tack för mig .

• Cadencee

hmm, jag förlorade oskulden när jag var 16 (nästan 17) år. Är fortfarande ihop med samma kille, vi bor ihop och väntar vårt första barn. Mina 4 närmaste vänner var i ungefär samma ålder 16-17 när de förlorade oskulden. 2 av dem har haft sex med EN kille utöver detta och bor nu ihop med "kille nr 2". De andra tre bor ihop och är förlovade med sina "första" och 1 av dessa väntar även barn.

Så hur du resonerar kring att MÅNGA svenska tjejer är lössläppta, ingen självrespekt (vad det nu kommer in i bilden någonstans) är för mig svårt att förstå. Jag har ju själv lika många exempel som du på att sexdebuten sker senare!

Sen att din kompis  var rasistisk tycker jag väl inte. Du kränkte henne först och jag förstår att hon blev arg. Du har INGET med hennes sexliv att göra. Om hon så hoppade i säng med 5 killar om dagen så har INTE du med det att göra eftersom det är hennes PRIVATLIV, du sa ju själv att vi inte hade med ditt PRIVATLIV att göra ;)

• Svenskflicka
    Den vita staden skrev 2013-01-12 11:45:52 följande:
    Vad i det jag skrev svarade du på? Inget, så varför då citera mig?

var har jag citerat dig då??
  • Svenskflicka
    Persisk skrev 2013-01-12 11:56:08 följande:
    Bilden tog jag av en Persisk tjej i canada men det spelr ingen roll, jag kanske inte vill ha min egna bild här för att jag skulle Bli igenkänd och det vill jag inte så då tog jag en annan persisk tjejs bild men det spelar ingen roll som sagt. Jag som person finns och detta hände mig förra veckan därför starta jag denna tråd, och jag är 19 och blivande mamma och bor i nordvästra Sthlm området. många är upprörda ser jag, men min uppfattning av svenka tjejer har inte ändrats nu när jag läst se flesta inlägg här , ÅTERIGEN detta hände mig alldeles nyligen jag bröt kontakten med min svenska tjejkompis därför vände jag mig till detta forum . Om jag skulle haft min egna bild skulle det innebära fara för mig pga dessa åsikter och tankar jag har om svenskar och jag är gravid så vill absoluta ha nåt fysiskt problem om
    Nu jag skulle haft min riktiga bild . Men alla vi persiska tjejer är mycket lika i utseendet så jag tycker ni ska sluta och haka upp er på bilden , fokusera på själv ämnet, sanningen om svenka tjejer . tack för mig .
    Öhh, alla persiska tjejer är väl inte homgena??? 
  • spermadonator
    fokusera på själv ämnet, sanningen om svenka tjejer . tack för mig .
    Du menar dokusera på själva ämnet, att väldigt många invandrare är otacksamma och svenskfientliga rasister?

Det man tycker om med Sverige och det svenska folket är att man får asyl och uppehållstillstånd här, etableringsstöd, bostadsbidrag, socialbidrag, läsa SFI, den svenska friheten osv.. Men i smyg föraktar man Sverige och det svenska folket och längtar tillbaka till de totalitära samhällen man säger sig ha "flytt" ifrån?

Ja, det är sannerligen ett problem med alla rasistiska invandrare vi tar emot i Sverige. Vad ska vi göra med dem tycker du? Skicka hem er igen kanske så vi slipper dem?
  • Jättekul
    Hoppas den tjejen stämmer dig då! Hon har kanske inte eller troligtvis inte de åsikterna som du står för.
  • Snöviolen
    Där erkänner du att du är en rasist och tycker att ni iranier är mycket bättre än svenskar.
  • Persisk

*Ville absolut inte ha nåt fysiskt problem om nu jag skulle haft min riktiga bild ska det stå, vill inte bli igenkänd här för jag visste att tråden skulle bli nåt stort och då fanns risken om att nån kunde känna igen mig. Är gravid och 19år, att jag har bild på en annan persisk tjej innebär inte att tråden är fake och att det inte finns "korkade" persiska tjejer som nån skev , är att säga sanningen så svårt för er?alla vet hur svenska tjejer är och hur lätta och billiga de beter sig, inte alla men många . Jag har haft erfarenhet och senaste gången nu nyligen vilket var anledningen till att jag starta tråden och undra /undrar varför ni är smygrasister . Och det spelar ingen roll att jag tagit bilden från en annan persisk tjej , fokusera er på ämnet och inte på bilden.

Svar på tråden Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..