• Persisk

Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..

Är ny på sidan, 19 år och blivande mamma.
    Jag vet att man absolut inte ska dra alla över en kam men varför är de flesta svenskar smygrasister?
    Jag har / haft många svenska vänner, vi har haft bra relation men när vi har tjafsat så kommer deras rasistiska sida fram, det är allt från kränkande ord samt ''varför bor du i Sverige ' ''flytta tillbaka till ditt land'' ''jävla iranie trash'' osv. Jag blev jätte förvånad, för vi har alltid stått varandra mycket nära men helt plötsligt efter lite tjafs så kommer deras rasistiska sida fram. Detta är 2:e gången jag har varit med om sånt, bröt nyligen kontakten med ytterligare en Svensk tjej kompis till mig efter en vild diskussion om henne och varför hon är så billig och ligger runt med alla. Hon blev jätte arg i slutet så kom hon med rasistiska och kränkande ord. Vi har känt varandra i 4 år men nu har vi sagt upp kontakten. Vissa har svårt & acceptera sanningen..

Känns som att ni inte gillar utlänningar, men ni leker/spelar att ni gillar oss, men vid det rätta tillfället så släpper ni bomben, dvs visar er rasistiska sida.

Varför är ni på detta viset? vet att inte alla svenskar är det men ni som är det, varför kommer er ''rätta'' sida fram helt plötsligt som ett bombnedslag? 

• Svar på tråden Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..
  • PinkSugar
    Persisk skrev 2013-01-10 21:31:24 följande:
    Ja hon visa sin rätta rasistiska sida fram genom o skriva i sms till mig att jag ska dra tillbaka till mitt hemland samt jag är en svartskalle som inte hör hemma här och sist men inte minst, Mellanöstern-TRASH.

Tycker du ärligt talat detta inte var rasistiskt  ?????Förvånad
    Nej, men du var/är rasistisk
  • sols83

Haha, du måste ju skämta?!!!? Skaffa dig en riktig verklighetsuppfattning. Inte Dömer?? Det är ju exakt det du gör eftersom du inte har fakta. INGEN av de alla de tjejer jag haft som kompisar och bekanta har börjat så tidigt som du påstår. Kommer inte här och klaga när du hoppar på nån som du gör. Att du ens bryr dig. Mina vänner är viktigare för mig än att jag ska bry mig om vilka de ligger med.

• Terese 047
    Persisk skrev 2013-01-10 21:31:24 följande:
    Ja hon visa sin rätta rasistiska sida fram genom o skriva i sms till mig att jag ska dra tillbaka till mitt hemland samt jag är en svartskalle som inte hör hemma här och sist men inte minst, Mellanöstern-TRASH.

Tycker du ärligt talat detta inte var rasistiskt  ?????Förvånad
    Nä.. orkar inte med dravel om vad som är rasistiskt och inte. kränkande, påhopp kanske.
    Men du var ju inte mycket bättre 
  • SoStylish
    Persisk skrev 2013-01-10 21:28:20 följande:
    ursäkta har jag klagat på er? eller säger jag bara det som alla vet. Svenska tjejer blir sexuellt aktiva redan från 12 års åldern vilket är för tidigt och de ligger runt med alla hela tiden, alltså svenska tjejer har ingen självrespekt. Jag DÖMER ingen, detta är sanning som alla vet. Ibland får man acceptera den bittra sanningen faktisk ;) som sagt har / har haft många svenska tjej kompisar och alla de var/är likadana, de byter säng och kille hela tiden. Det äcklar mig faktisk.
    Hur var det här med att du inte skulle dra alla över en kam?

Jag hoppas att du inte är på riktigt.
  • Persisk
    Terese 047 skrev 2013-01-10 21:38:34 följande:
    Nä.. orkar inte med dravel om vad som är rasistiskt och inte. kränkande, påhopp kanske.
    Men du var ju inte mycket bättre 
    Självklart var det rasistiskt för hon kränkte mig pga min etnicitet, ursprung osv..

Vet du inte vad ordet rasist innebär eller? 

Sitt och förneka det tills imorgon, acceptera bara att många av er är smyg rasister. 
  • sols83

Du förnekar tydligen att ingen håller med dig.

• SoStylish
    Persisk skrev 2013-01-10 21:40:49 följande:
    Självklart var det rasistiskt för hon kränkte mig pga min etnicitet, ursprung osv..

Sitt och förneka det tills imorgon, acceptera bara att många av er är smyg rasister. 
    Och du är inte rasistisk då tycker du? Som häver ur dig att svenska tjejer inte har någon självrespekt, ligger runt och att vi äcklar dig? Du kastar väldigt stora stenar i ditt lilla glashus just nu. Förstår du inte det?
  • Terese 047

Jo, att vara rasist är att ... vara svensk idag.
  • PinkSugar

Du vet tydligen inte heller detTungan ute
Svar på tråden Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..