Inlägg från: SoStylish |Visa alla inlägg
  • SoStylish

Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..

Persisk skrev 2013-01-10 21:28:20 följande:
    ursäkta har jag klagat på er? eller säger jag bara det som alla vet. Svenska tjejer blir sexuellt aktiva redan från 12 års åldern vilket är för tidigt och de ligger runt med alla hela tiden, alltså svenska tjejer har ingen självrespekt. Jag DÖMER ingen, detta är sanning som alla vet. Ibland får man acceptera den bittra sanningen faktisk ;) som sagt har / har haft många svenska tjej kompisar och alla de var/är likadana, de byter säng och kille hela tiden. Det äcklar mig faktisk.
    Hur var det här med att du inte skulle dra alla över en kam?

Jag hoppas att du inte är på riktigt.
  • SoStylish
    Persisk skrev 2013-01-10 21:40:49 följande:
    Självklart var det rasistiskt för hon kränkte mig pga min etnicitet, ursprung osv..

Vet du inte vad ordet rasist innebär eller? 

Sitt och förneka det tills imorgon, acceptera bara att många av er är smyg rasister. 
    Och du är inte rasistisk då tycker du? Som häver ur dig att svenska tjejer inte har någon självrespekt, ligger runt och att vi äcklar dig? Du kastar väldigt stora stenar i ditt lilla glashus just nu. Förstår du inte det?
  • SoStylish

Äsch, TS är uppenbarligen ett troll som vi borde sluta mata direkt. Ingen kan vara så intelligensbefriad. Och om så vore, så går det ändå inte att diskutera med en sådan svagbegåvad person.

Svar på tråden Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..