Inlägg från: PinkSugar |Visa alla inlägg
  • PinkSugar

Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..

För att vi är så jävla trötta på våran flata invandringspolitik där det i slutändan är vi som måste anpassa oss till dom.

• PinkSugar
    Persisk skrev 2013-01-10 21:22:21 följande:
    Jag menade självklart inte att alla svenskar är så men det finns många som är så, de leker/spelar att de gillar utlänningar, men under ytan eller vid rätt tillfälle så kommer den rasistiska sidan fram.

Vi var nära vänner, pratade om allt och gav varandra råd ibland som vänner gör men jag sa att hon ska sluta vara så billig alltså ligga runt hela tiden som de flesta svenska tjejer gör, svenska tjejer är ju kända för just detta.. att vara väldigt lösläpata och lätta och ligga runt med alla. Till skillnad från oss tjejer från mellanöstern, vi har självrespekt och ligger inte runt hela tiden. Ska du förneka detta? 
    Vi får inte ogilla er men ni ska ha full rätt att klaga på oss svenskar?

Jojo 
  • PinkSugar
    Persisk skrev 2013-01-10 21:28:20 följande:
    ursäkta har jag klagat på er? eller säger jag bara det som alla vet. Svenska tjejer blir sexuellt aktiva redan från 12 års åldern vilket är för tidigt och de ligger runt med alla hela tiden, alltså svenska tjejer har ingen självrespekt. Jag DÖMER ingen, detta är sanning som alla vet. Ibland får man acceptera den bittra sanningen faktisk ;) som sagt har / har haft många svenska tjej kompisar och alla de var/är likadana, de byter säng och kille hela tiden. Det äcklar mig faktisk.
    Ja, du gnäller över att vi är sexuellt frisläppta.
    Som du gör i bland annat detta inlägg 
  • PinkSugar
    Persisk skrev 2013-01-10 21:31:24 följande:
    Ja hon visa sin rätta rasistiska sida fram genom o skriva i sms till mig att jag ska dra tillbaka till mitt hemland samt jag är en svartskalle som inte hör hemma här och sist men inte minst, Mellanöstern-TRASH.

Tycker du ärligt talat detta inte var rasistiskt  ?????Förvånad
    Nej, men du var/är rasistisk
  • PinkSugar
    Persisk skrev 2013-01-10 21:40:49 följande:
    Självklart var det rasistiskt för hon kränkte mig pga min etnicitet, ursprung osv..

Vet du inte vad ordet rasist innebär eller? 

Sitt och förneka det tills imorgon, acceptera bara att många av er är smyg rasister. 
    Du vet tydligen inte heller detTungan ute
  • PinkSugar
    Persisk skrev 2013-01-10 21:48:09 följande:
    JO, Rasist är man när man KRÄNKER /förnedrar någon pga ens ursprung och etnicitet eller religion.

Som i mitt fall, hon skrev att jag är en svartskalle och inte hör hemma här samt jag ska flytta tillbaka och i slutet mellanöstern-trash.

tycker du ärligt talat att detta inte var rasistsikt ? förstår inte varför du sitter och förnekar det

Precis som du gör med oss
  • PinkSugar
    Persisk skrev 2013-01-10 21:55:17 följande:
    Jag var aldrig rasistiskt mot henne, sa aldrig ''jävla svenne, white trash ''eller något sånt. Alltså kränkte henne inte på nåt sätt, utan sa bara sanningen om henne vilket hon tydligen inte ville acceptera och blev upprörd och kom med RASISTISKA kommentarer till mig. 
    Jo det gjorde du efter som du ser ner på henne och andra svenska tjejer
Svar på tråden Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..