• Anonym

Sex med prostituerad, erfarenheter?

Hej!

Novis själv..Bra, dåliga, när, var, hur, allt välkommet,  

• Svar på tråden Sex med prostituerad, erfarenheter?
  • Anonym

Hej jag heter lady Antoinette och jag gillar att ta kuk i röven, sen tar jag betalt i valutan mjukglass av mina älskare * host, kunder*

Intresseklubben antecknar. INTE!!

• Alfred811

Kan tillägga att prostitutionsdebatten i media är helt hysteriskt och dessutom otroligt vinklad. Den är inte heller avsedd för att få de som håller på med prostitution att må bättre, det är mer än något politiskt kosmetika. Det finns inget med att sälja sex per defninition som är fel, människor som far illa i prostitution har ofta farit illa långt innan prostitutionstillfället. Dålig prostitution, vilket tyvärr är det vanligaste i världen, beror på först och främst fattigdom och sekundärt på emotionella problem. Utrota dom och vi har inga problem med prostitution. Den prostitution vi har kvar kommer inte vara något som någon kommer ha bra argument att förbjuda.

• Anonym (Gabby)
    Anonym skrev 2013-01-06 11:53:59 följande:
    Men om du är "människan" som står där rakt framför mig, VARFÖR är då det viktigaste du har att tala om när du presenterar dig att "du säljer sex"?? Klart som fan man ser en hora då eftersom det är så du framställer dig ;) Framhäv i stället dina sk andra kvalitéer så ska du se att du får ett bättre bemötande.

Men det här är ju en tråd om prostitution, då är det väl inte så relevant att presentera sig med att man gillar att sticka typ... Jag tycker självklart att det är vidrigt med trafficking och folk som säljer sex för att det inte har något val. Men om en vuxen människa säljer sex för att hen vill och trivs med det så kan jag inte se något fel med det. Man måste lyssna på dem som har erfarenheten istället för att anta. Intressanta inlägg från Petite Jasmine och hoppipannkakan!
  • Alfred811
    Petite Jasmine skrev 2013-01-06 11:54:45 följande:
    Haha jag ska sno hennes replik!

Då kan jag bjuda på min första gången jag sålde sex-upplevelse:

Jag hade reggat mig på en vanlig dejtingsida och fick där erbjudanden om jag inte åtminstone kunde tänka mig att ses mot betalning?

Jag blev såklart oerhört förnärmad och ifrågsatte hur i helvete han kunde tro att någon som jag skulle kunna göra något sådant?

Han berättade att det var inte så ovanligt att någon tackade ja. Jag blev allteftersom nyfiken. Lärde mig att det hette eskort. Googlade runt massor. Hittade sexwork.net och kunde där chatta med kunder och säljare och "lära känna" branschen inifrån. Tillslut tog jag mod till mig.

Vi möttes och hade picknick i en park utanför slottet och i skogen hade vi sex. Faktiskt med bdsm-inslag eftersom jag var nyfiken på det då. Det är inte min grej, men jag har åtminstone testat. :) Så förutom att bdsm inte var min grej så gillade jag hela grejen. Han var så fin och romantisk. :)

Sedan dess har jag även provat på strippklubbar, telefonsex, webcamsex, glamourutvik. Ja, det mesta utom att spela in porr. Jag gillar sex, har lätt för att slappna av och bjuda på mig själv. Jag har provat alla former av att sälja sex, från top notch lyx till löpande band, och jag måste säga att båda alternativen har sina fördelar. Som lyxtjej förväntas det mer av dig, och som GFE måste du bjuda enormt mycket av dig själv. Inte märkligare än att folk förväntas ge "professionell kärlek" som dagisfröken eller äldrehemsvårdare, men det dränerar en känslomässigt om man som jag har lätt för att ge för mycket till exempel.

Att bero på porr. Många eskorter jag känner kan inte tänka sig spela in porr. Ändå är det tillåtet och accepterat? Eskort är ändå mellan två människor, privat. Porr är betydligt mer utlämnande.

Hur ställer ni er till porr? Läser ju om många som kollar på porr här... 
    Något som förvånade mig mycket var att nästan inga av tjejerna på seduction girls sålde sex till kvinnor, genom porrens värld trodde jag alla tjejer var mer eller mindre bisexuella, jag hade fel.
  • Anonym (fd hobby)
    Anonym (Hunter) skrev 2013-01-06 11:28:13 följande:
    Alltså ni 5 (?) skribenter här inne som försöker normalisera prostitution etc kan göra det bäst ni vill vi har dock en samhälls- och verklighetsuppfattning där en hora är en person som utgör bottenskrapet på samhället.

Att sitta här på ett jävla forum och försöka normalisera något, försköna något och försöka framställa det som en jävla scen ur "pretty-woman" är ju bara tragiskt. Majoriteten av de prostituerade gör det för att de måste och många är de som blir dödade, misshandlade etc så att sitta här och göra det många av er och framför allt petite jasmine gör är ett hån mot alla dessa kvinnor.

Prostitution är enligt mitt tycke något så otroligt vidrigt, så nedvärderande att det inte finns ord för det.  Ser jag ner på kvinnor som prostituerar sig av egen fri vilja? Absolut precis som majoriteten av världens befolkning. Är det skillnad på att sälja sex och att ge det "gratis"? ABSOLUT, för det handlar enligt mitt tycke om värdighet.

Att sitta och snacka om att man gör det av egen fri vilja och att det handlar om ömsesidig njutning etc etc är ju bara vidrigt så vadå är det en ren slump att ni tänder på alla era kunder?

Man blir ju också så himla trött på argument om att man som vanlig kvinna skulle känna sig hotad bla bla bla bla snälla rara någon. Det måste krävas en väldigt väldigt liten människa för att ständigt ta till sådana argument...i brist på bättre så klart.

Jagbryr mig inte om vad någon gör men INGEN ska försöka övertyga mig eller någon annan om att prostitution är normalt, beundransvärt, hederligt m.m 

och snälla, snälla bespara mig er sarkastiska frågor om huruvida jag lever i en inskränkt värld eller annat dravel för mina åsikter utgör den allmänna uppfattningen  som alltid funnits, finns och alltid kommer att finnas.....

de som försöker normalisera prostitution är 1. de som prostituerar sig och verkligen känner sitt underlägsna samt 2 de som köper och verkligen verkligen känner sig underlägsna
    Trist att man ger sig in i en debatt utan att på något sätt vara öppen för vad andra har att säga, och dessutom med en väldigt fördömande ton. Det mesta är dessutom känsloargument.
    Ja vi vet att du tycker att det är vidrigt men varför ska du se ner på de som frivilligt säljer sex?
    Jag har själv erfarenheter av att sälja, något jag gjorde vid sidan av mitt vanliga jobb, från och till under några år. Jag känner igen det Petite Jasmin, hoppi.. och de andra skriver. De män jag träffade var överlag trevliga och behandlade mig väl. Och ja de var måna om min njutning också.
    De var helt vanliga män och jag är en helt vanlig människa som verkligen inte tillhör något bottenskrap. Jag har inga barndomstrauman bakom mig, har vuxit upp i en helt vanlig medelklassfamilj. Jag har ett bra jobb och är högre utbildad än de flesta. 
    På vilket sätt kastar jag skit på andra säljare genom att berätta om mina erfarenheter?
  • Alfred811
    Anonym (fd hobby) skrev 2013-01-06 12:06:13 följande:
    Trist att man ger sig in i en debatt utan att på något sätt vara öppen för vad andra har att säga, och dessutom med en väldigt fördömande ton. Det mesta är dessutom känsloargument.
    Ja vi vet att du tycker att det är vidrigt men varför ska du se ner på de som frivilligt säljer sex?
    Jag har själv erfarenheter av att sälja, något jag gjorde vid sidan av mitt vanliga jobb, från och till under några år. Jag känner igen det Petite Jasmin, hoppi.. och de andra skriver. De män jag träffade var överlag trevliga och behandlade mig väl. Och ja de var måna om min njutning också.
    De var helt vanliga män och jag är en helt vanlig människa som verkligen inte tillhör något bottenskrap. Jag har inga barndomstrauman bakom mig, har vuxit upp i en helt vanlig medelklassfamilj. Jag har ett bra jobb och är högre utbildad än de flesta. 
    På vilket sätt kastar jag skit på andra säljare genom att berätta om mina erfarenheter?
  • Petite Jasmine
    Sanna Gosing skrev 2013-01-06 11:42:19 följande:
    Om vi nu förutsätter att Petite Jasmin faktiskt är prostituerad. Jag vet att reglerna säger att man inte får ifrågasätta sådant, men vi vet ju att det inte alltid är fallet att någon alltid är exakt den de utger sig för att vara. Så vi gör det antagandet att hon är en prosituerad kvinna som tycker att det är okej. Av vilken anledning är egalt.

Har inte hon rätt att ge sin bild av vad hon gör och vem hon är. Vem är du som kommer och ska bestämma vad hon får och inte får säga? Hon berättar sin historia så kan du berätta din.
    Nu är jag ju faktiskt inte helt anonym trots allt...

Här är min blogg: njutningtillsalu.com
    Här omnämns jag av mina kollegor i Rose Alliance: www.newsmill.se/node/48380
    Här är jag med Hanna Wagenius och Petra Östergren i en debatt mot bland andra Bodström: www.sexwork.net/forum/showthread.php&page=4 
    Jag är med i senaste numret av QX.

Jag har deltagit i otaliga liknande saker över hela världen... Det är inte direkt som att jag gömmer mig bakom datorn...
    Sexarbetare, bloggare och debattör om sexindustrin. Medlem i Rose Alliance, riksorganisationen för sex- och erotikarbetare.
  • hoppipannkakan
    Anonym skrev 2013-01-06 11:53:59 följande:

Men om du är "människan" som står där rakt framför mig, VARFÖR är då det viktigaste du har att tala om när du presenterar dig att "du säljer sex"?? Klart som fan man ser en hora då eftersom det är så du framställer dig ;)

Framhäv i stället dina sk andra kvalitéer så ska du se att du får ett bättre bemötande.
    Jag strävar inte efter ett bättre bemötande på FL. Helt oviktigt för mig.

Detta är en tråd om att sälja sex, ska vi inte prata om det då menar du? Ska vi ist prata om litteratur t ex? Eller kanske nått annat? 
    Och nej, jag har inte för vana att berätta för nytt folk IRL vad jag har för hobby det första jag gör.

• Petite Jasmine
    Alfred811 skrev 2013-01-06 12:03:42 följande:
    Något som förvånade mig mycket var att nästan inga av tjejerna på seduction girls sålde sex till kvinnor, genom porrens värld trodde jag alla tjejer var mer eller mindre bisexuella, jag hade fel.
    Fast enligt Osynliga synliga aktörer så definierar sig väldigt många sexsäljare faktist som bisexuella! www.rfsl.se/public/RFSL_Osynliga_Synliga_Akt%C3%B6rer_-_Low_Res.pdf

I rapporten finns en grymt bra bilaga där man skriver om sexarbete och mänskliga rättigheter (och hur de kränks i det svenska samhället).
    Sexarbetare, bloggare och debattör om sexindustrin. Medlem i Rose Alliance, riksorganisationen för sex- och erotikarbetare.
  • Petite Jasmine
    Alfred811 skrev 2013-01-06 12:07:15 följande:
    Anonym (fd hobby) skrev 2013-01-06 12:06:13 följande:

Svar på tråden Sex med prostituerad, erfarenheter?