Anonym (Hunter) skrev 2013-01-06 11:28:13 följande:
Alltså ni 5 (?) skribenter här inne som försöker normalisera prostitution etc kan göra det bäst ni vill vi har dock en samhälls- och verklighetsuppfattning där en hora är en person som utgör bottenskrapet på samhället.
Att sitta här på ett jävla forum och försöka normalisera något, försköna något och försöka framställa det som en jävla scen ur "pretty-woman" är ju bara tragiskt. Majoriteten av de prostituerade gör det för att de måste och många är de som blir dödade, misshandlade etc så att sitta här och göra det många av er och framför allt petite jasmine gör är ett hån mot alla dessa kvinnor.
Prostitution är enligt mitt tycke något så otroligt vidrigt, så nedvärderande att det inte finns ord för det. Ser jag ner på kvinnor som prostituerar sig av egen fri vilja? Absolut precis som majoriteten av världens befolkning. Är det skillnad på att sälja sex och att ge det "gratis"? ABSOLUT, för det handlar enligt mitt tycke om värdighet.
Att sitta och snacka om att man gör det av egen fri vilja och att det handlar om ömsesidig njutning etc etc är ju bara vidrigt så vadå är det en ren slump att ni tänder på alla era kunder?
Man blir ju också så himla trött på argument om att man som vanlig kvinna skulle känna sig hotad bla bla bla bla snälla rara någon. Det måste krävas en väldigt väldigt liten människa för att ständigt ta till sådana argument...i brist på bättre så klart.
Jagbryr mig inte om vad någon gör men INGEN ska försöka övertyga mig eller någon annan om att prostitution är normalt, beundransvärt, hederligt m.m
och snälla, snälla bespara mig er sarkastiska frågor om huruvida jag lever i en inskränkt värld eller annat dravel för mina åsikter utgör den allmänna uppfattningen som alltid funnits, finns och alltid kommer att finnas.....
de som försöker normalisera prostitution är 1. de som prostituerar sig och verkligen känner sitt underlägsna samt 2 de som köper och verkligen verkligen känner sig underlägsna
Trist att man ger sig in i en debatt utan att på något sätt vara öppen för vad andra har att säga, och dessutom med en väldigt fördömande ton. Det mesta är dessutom känsloargument.
Ja vi vet att du tycker att det är vidrigt men varför ska du se ner på de som frivilligt säljer sex?
Jag har själv erfarenheter av att sälja, något jag gjorde vid sidan av mitt vanliga jobb, från och till under några år. Jag känner igen det Petite Jasmin, hoppi.. och de andra skriver. De män jag träffade var överlag trevliga och behandlade mig väl. Och ja de var måna om min njutning också.
De var helt vanliga män och jag är en helt vanlig människa som verkligen inte tillhör något bottenskrap. Jag har inga barndomstrauman bakom mig, har vuxit upp i en helt vanlig medelklassfamilj. Jag har ett bra jobb och är högre utbildad än de flesta.
På vilket sätt kastar jag skit på andra säljare genom att berätta om mina erfarenheter?