Sex med prostituerad, erfarenheter?
Hej!
Novis själv..Bra, dåliga, när, var, hur, allt välkommet,
Hej!
Novis själv..Bra, dåliga, när, var, hur, allt välkommet,
Jag är lite nyfiken varifrån myten om myten om den lyckliga horan kommer ifrån. Alltså myten om att alla horor är olyckliga, och inget (egentligen) hellre vill än att sluta med horeriet.
Av alla dessa hundratusentals, eller kanske miljontals, kvinnor som prostituerar sig, vore det väl konstigt om det inte finns några som tycker det är okej. När det sen träder fram några som säger sig tycka det är okej, så kommer det ändå någon och säger att de inte alls tycker det är okej. Att de bara säger så, att det inte förstår sin situation, och så vidare. Det är en oerhört nedlåtande och paternalistisk syn, att den prostituerade inte ens tillåts yttra sig om sig själv.
Med det sagt är jag också övertygad om att de flesta, säkert de allra flesta, inte alls vill vara horor, och inte valt att vara prostituerad.
Det blir väldigt mycket OT här, men eftersom jag inte har några erfarenheter själv, men gärna skriver så får det bli så. Jodå! Det finns manliga horor också, för kvinnor, även om de flesta inte vill låtsas om dem. Däremot skulle jag aldrig anlita någon. Jag försöker att inte moralisera och döma, även om det är ganska svårt, men jag skulle helt enkelt tycka att det skulle vara väldigt obekvämt och inte alls trevligt. Jag vill helt enkelt inte se sex på det sättet.
De män jag talat med, ingen av dem har i alla fall erkänt att de gått till en hora om de nu gjort det, talar också om att det skulle vara en konstig känsla. En del av sexakten är också att bli bekräftad och uppskattad, vilket går helt förlorat i prostitution.
Sen undrar jag varför Petite Jasmin inte utför rollspel, piskar upp sin kund eller annat. Är hon för fin för att ta den i baken?