• Anonym

Sex med prostituerad, erfarenheter?

Hej!

Novis själv..Bra, dåliga, när, var, hur, allt välkommet,  

• Svar på tråden Sex med prostituerad, erfarenheter?
  • Anonym
    Petite Jasmine skrev 2013-01-06 13:21:37 följande:
    Njae, alltså det där är verkligen olika från kund till kund.

Ibland är det precis samma sak.
    Ibland är det jobb.
    Men jag gillar båda sorterna. Det är givande på olika sätt.

Att jag använder retoriken "ge bort sig själv gratis" är för att vissa kallar det jag gör för att "sälja mig själv" eller "sälja min kropp". För att de ska förstå logikbristen så ger jag igen med samma mynt ;) 

du jämför en betald barnvakt med en mamma också?
  • Petite Jasmine
    Anonym skrev 2013-01-06 13:21:00 följande:

Så aningslös kan man väl inte vara, det måste vara förnekelse eller megalomani.
    Fina ord gör dig inte mer trovärdig. Jag tycker min naivitet är ett positivt karaktärsdrag och tyder på en positiv syn och tilltro till min omvärld. Men det har mer än en gång försatt mig i knepiga situationer ;)

Nåja, kalla mig vad du vill. Jag tror ändå att oavsett varför just jag fattade det där beslutet och oavsett varför just jag blev outad så finns det en viktig mening med det.
    Sexarbetare, bloggare och debattör om sexindustrin. Medlem i Rose Alliance, riksorganisationen för sex- och erotikarbetare.
  • Jesper f
    Alfred811 skrev 2013-01-06 13:12:14 följande:

Förmodligen inte, men jag hoppas. Jag tänker det viktigaste med den här diskussionen är kanske inte att nå Hunter utan att låta de som läser tråden få olika alternativ att smaka på.  

Absolut, håller med. Vi i sverige behöver AVDRAMATISERA stigmatismen kring fenomenet prostitution och istället börjar se PERSONEN bakom, hur vi istället för ett sekulariserande skapar ett enhetligt samhällerligt stöd. För som det är nu, är både lagstiftning och den lilla samhällerliga hjälp som finns att tillgå alldeles för gammaldags och moraliserande för att ens passa in på dom faktiska problembilderna. Och det är i sig ytterligare något av en skandal, att vi år 2013 av ren moralisk stolthet, VÄGRAR att stifta lagstifningar efter hur verkligheten ser ut, utan istället ska göra det från en teoretisk bild som någon utanför bestämt hur den ska se ut/fungera. Tänk om man skulle göra samma sak med Abortlagstiftningen, tex.
  • Petite Jasmine
    Anonym skrev 2013-01-06 13:23:44 följande:

du jämför en betald barnvakt med en mamma också?
    Det kan vara en intressant jämförelse. Utveckla gärna!
    Sexarbetare, bloggare och debattör om sexindustrin. Medlem i Rose Alliance, riksorganisationen för sex- och erotikarbetare.
  • Anonym
    Petite Jasmine skrev 2013-01-06 13:26:26 följande:
    Det kan vara en intressant jämförelse. Utveckla gärna!

Det är väl väldigt tydligt vad jag menar?
  • Anonym (Provat)

Efter att min fru och jag levt helt utan sex i mer än ett och ett halvt år besökte jag vid två tillfällen horor under tjänsteresor till Köpenhamn.
    Jag gick på bordell och valde medvetet danska horor eftersom jag så långt som möjligt ville undvika traffickingoffer. Andra skandinaver hade också gått bra, men de fanns inte där och då.

Den första prostituerade kvinnan jag låg med var en mycket lång blondin någonstans mellan 30-35. Oerhört socialt kompetent, gladlynt och skämtsam. Hon var nykter och så vitt jag kunde bedöma inte heller påverkad av andra droger. Jag köpte vanligt "vaniljsex" och hon kom med vissa önskemål under sexakten. Det var några saker hon inte ställde upp på, men de hade att göra med att hon hade ont i knäet och därför inte fixade vissa ställningar. När hon skulle rida villa hon därför ha ena foten på golvet.

Den andra kvinnan var också dansk på samma bordell, men hon var betydligt mer försiktig, rent av lite blyg. Inte när det gällde det sexuella, men hon var inte lika lättpratad som den första. Något yngre, runt 25 skulle jag gissa. Nummer två körde med hur mycket glidmedel som helst, vilket fick mig att reflektera över att den första inte använde något glidmedel alls, om hon inte hade applicerat det innan.

Det var verkligen ingenting negativt med upplevelsen annat än att den var sexuellt helt ointressant. Tidigare har jag upplevt samma sak när jag haft sex med tjejer som jag egentligen inte varit så intresserad av. Det funkar rent praktiskt, men det är ingen större kick.

Tyvärr så blev min slutsats att sex med horor inte är något alternativ för mig. Äktenskapet är fortfarande sexlöst och vi är nu inne på tredje året utan sex.

• Anonym
    Petite Jasmine skrev 2013-01-06 13:24:36 följande:
    Fina ord gör dig inte mer trovärdig. Jag tycker min naivitet är ett positivt karaktärsdrag och tyder på en positiv syn och tilltro till min omvärld. Men det har mer än en gång försatt mig i knepiga situationer ;)

Nåja, kalla mig vad du vill. Jag tror ändå att oavsett varför just jag fattade det där beslutet och oavsett varför just jag blev outad så finns det en viktig mening med det.
    Varför hänger du upp dig på orden? Varför trodde du att just DU skulle klara dig trots att andra inte gör det?
    Förtjänar dina barn ett socialt stigma, eller vad menar du!

Att du är prostituerad är en sak, men när man har barn är det inte längre ditt eget problem hur de sociala koderna är. Dina barn har inte ett val.    

• Petite Jasmine
    Anonym skrev 2013-01-06 13:28:35 följande:

Det är väl väldigt tydligt vad jag menar?
    Uppenbarligen inte, eftersom jag bad dig utveckla. Det kan ju hända att du har hittat en brist i mitt resonemang. Det här är ett debattforum; jag är här för att testa mina argument. Jag är glad om du har något bra att komma med som får mig att fundera och omvärdera. Jag gör det hela tiden, ibland mer och ibland mindre.

Se så! Ge mig något att fundera på! 
  • Petite Jasmine
    Anonym skrev 2013-01-06 13:30:47 följande:
    Varför hänger du upp dig på orden? Varför trodde du att just DU skulle klara dig trots att andra inte gör det?
    Förtjänar dina barn ett socialt stigma, eller vad menar du!

Att du är prostituerad är en sak, men när man har barn är det inte längre ditt eget problem hur de sociala koderna är. Dina barn har inte ett val.    

För att jag hade kollat upp risker och sådant. Jag ahr aldrig råkat illa ut, annat än av samhället.

Stigmat står Hunter m.fl. för - så det kan du inte lasta mig för. Lika lite som du kan lasta andra minoritetsgrupper för de hatbrott de och deras familj utsätts för. 

Hade jag vetat vad som skulle hända - hade jag gjort ett annat val då?
    Med all säkerhet ja. Det är lätt att vara efterklok.

Men å andra sidan tror jag som sagt att min historia är viktig och att den gör skillnad. 
  • Alfred811

Petite Jasmine skrev 2013-01-06 13:21:37 följande:
    Njae, alltså det där är verkligen olika från kund till kund.

Ibland är det precis samma sak.
    Ibland är det jobb.
    Men jag gillar båda sorterna. Det är givande på olika sätt.

Att jag använder retoriken "ge bort sig själv gratis" är för att vissa kallar det jag gör för att "sälja mig själv" eller "sälja min kropp". För att de ska förstå logikbristen så ger jag igen med samma mynt ;) 
    Vi säljer oss till högstbjudande, och alla säljer vi våra kroppar. Det är intressant hur det automatiskt blir att sälja sin kropp/själv osv för att det handlar om sex. Men jag är inget fan av din retorik, jag känner känslor av överlägsenhet och tacksamhetsskuld. Dessutom får det icke-kommersiella sexet en kommersiell touch och det skulle inte jag uppskatta. Men det är bara min känsla och jag säger inte att det är fel.
Svar på tråden Sex med prostituerad, erfarenheter?