Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Helkroppstråden

Tom Araya skrev 2013-01-22 16:22:45 följande:
    Ni som ansöker om medlemskap till gruppen med den nya bildtråden bör ha er sida öppen några dagar då jag vill komma i kontakt med några av dig.
    Sådär, Tom....å nu vill jag fanimej ha en personlig inbjudan av dig. 

Ha en bra kväll.

Mvh, //Anton.... Glad
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    A82 skrev 2013-01-23 14:09:51 följande:
    Alltså Mattias39 och L E O N.

Kan inte sluta titta på er... :)
    Lite samma som med dig, 82:an, det går liksom inte dra sig från kvinnor som är så makalöst vackra som vad du är...
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Mattias39 skrev 2013-01-23 15:09:56 följande:
    Instämmer!! Bra talat :)
    Skål
  • Anton Chigurh
    peridoten skrev 2013-01-23 23:36:18 följande:

Nu blev det jobbigt,

1.  finns väl ingen som vill se mina hemska höfter och lår?

2.  mina hemska höfter och lår?

Hahah
    1. Jo. Jo. Jo.

2.  Du menar dina underbart vackra höfter och lår, men jag förlåter dig felskrivningen, Peri, klockan är mycket, lätt å slinta på tangentbordet när tröttheten sätter in....
  • Anton Chigurh
    peridoten skrev 2013-01-23 23:48:10 följande:

1. Nej, nej nej!

2. Felskrivningen skulle uppstå oavsett tid på dygnet *L* 
    Det gläder mig, Peri, att du håller med om att det de fakto är en felskrivning.....Glad
  • Anton Chigurh
    peridoten skrev 2013-01-23 23:58:30 följande:

Faen också! Skyller på systemfel.

?! Va tusan!  
    Short för Peridoten.

"Det sägs det att Peridoten är hoppets sten och att den hjälper mot nervositet. Den skall till och med ha en lugnande effekt på ens värsta fiender! Peridot hjälper till att stärka synen, hjärta och lungor, är bra mot depressioner.... "

Underbart.....Hjärta 
  • Anton Chigurh
    peridoten skrev 2013-01-24 00:14:56 följande:

Jo det kopplade t.o.m jag Drömmer

Kanske ska börja använada mig av den då :) 
    Jag tycker det låter bra iaf......Solig

Jag måste draga mig åt bingen till, Peri, trött, trött, men vi hörs i morgon. Sov så vackert när du själv hamnar där så småningom.

Kram, //Anton..... sleep1.gif
  • Anton Chigurh
    Anonym (lillajag) skrev 2013-01-24 13:12:55 följande:

jag kör mer påklätt nu, hoppas att man får behålla sin anonymitet nuOskyldig

Du är då så helvetes grann, alltså......nää, jag finner fan inte ord längre. Du är bara  jävla vacker. 

• Anton Chigurh
    Nanime skrev 2013-01-25 07:19:21 följande:

Bara för att jag är på så bra humör så bjuder jag på en påklädd bild från igår kväll innan jobbet(jobbat i natt)!
    Ingen slår mjukisbyxor och linne när man är trött och ska iväg och jobba natt xD

God "natt" på er :) nu ska jag krypa ner i sängen helt ensam..
    Låter sorgligt....

Fan så snygg du är, Nanime....loveshower
  • Anton Chigurh
    Anonym (lillajag) skrev 2013-01-26 20:43:01 följande:
    Eftersom många män bidragit får jag väl ocksåSolig

Trevlig lördagskväll på erSkål

Det finns snygga arslen, Lilla jag, och så finns det riktigt snygga arslen....och så finns det ditt !!!
Svar på tråden Helkroppstråden