Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Helkroppstråden

DrJekyl skrev 2013-01-17 10:57:45 följande:

Anton du använder ordet Jävlar för ofta så jag avsäger mig att jag ska dela vidare din kiltbild ;)

lmgtfy.com/

Du skall veta att jag anser mig vara tämligen återhållsam när det gäller svordomar, Doktorn, jag brukar bre på betydligt mer än vad jag gör här på FL, så du kan inte räkna med någon nedgång i antalet kraftuttryck från min sida.

Snarare tvärtom, men det får du tugga i dig, Doktorn. Jag är ledsen. Tror jag. Eller....ja, fan vet !!!

Men jag får kanske ordna det där med min länk själv i fortsättningen också då. Jaja.....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Fröken reserverad skrev 2013-01-17 11:01:02 följande:
    Alltså jag måste säga att kilten är faktiskt INTE vacker, hoppas du inte betalade dyrt för den

Din kropp i övrigt är fin

men kilten,nää. 
    Den var inte billig, det kan jag tala om, Fröken, eller för att säga det rent ut :

Det var ett dyrt helvete.

( Förlåt Doktorn, jag var tvungen....! ) 

Och tack, Fröken....Hjärta 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    DrJekyl skrev 2013-01-17 11:06:10 följande:
    Du vet väl att användandet av svordommar är brist på språkliga kunskaper ;)
    Det är jag, Anton....tror du jag bryr mig, Doktorn !!!

Men detta är en feel-good tråd, Doktorn, vi skiter i detta med språket nu och återgår till att betrakta vackra kvinnokroppar. Och i viss mån manskroppar. Jag för min del nöjer mig med att titta på manskropparna, men njuter av kvinnokropparna, hur du gör, Doktorn, är upp till dig.  
  • Anton Chigurh
    Mattias39 skrev 2013-01-17 11:05:56 följande:

Imponerande kropp du har Anton, jag är fan avundsjuk!! :)

Men som ngn sa...kilten kan du behålla... ;)

Grattis förresten!! Skål
    Tackar, Mattias.....Glad
  • Anton Chigurh
    ander25k skrev 2013-01-17 10:58:53 följande:
    Väldigt fit kropp , den fett % kommer nog aldrig jag ner i , hur än jag skulle kämpa .
    Jodå, det går Anders, en fråga om motivation, å inget annat. Du kan komma dit du också, jag lovar...Glad

Och du har inte speciellt långt kvar heller, som det ser ut !!! 
  • Anton Chigurh
    mycketsaft skrev 2013-01-17 11:09:59 följande:
    Tack för att vi fick se dej igen Anton, och jag älskar din sidfot! Hjärta
    Så lite så, Saft, allt för damerna.....WetKiss.gif
  • Anton Chigurh
    DrJekyl skrev 2013-01-17 11:19:31 följande:

Du lyckades skriva ett helt stycke utan att använda en enda svordom. Jag är riktigt imponerad Anton.
    Jag har ca 16 000 inlägg gjorda här på FL, tittar du igenom vartenda jävla inlägg, Doktorn, tror jag du kan hitta ytterligare ett. 

Tala om för mig om du lyckas..... 
  • Anton Chigurh
    DrJekyl skrev 2013-01-17 11:25:20 följande:

Fanns inga fler, sorry.. :)
    Fan....
  • Anton Chigurh
    Anonym (50+) skrev 2013-01-17 12:02:08 följande:

Du är fantastiskt deffad!

Ngn speciell kosthållning för att se ut så?

Jag vill se dina ben också!
    Njaa, rött kött äter jag högst en gång i veckan, annars fågel och fisk, charkprodukter har jag så gott som slutat med helt, jag dricker minst 2 liter mjölk per dag, minst, å så rör jag ganska mycket på mig, stoppar jag i mig extra kalorier, tex 1 liter glass en kväll, givetvis med Odense flytande Nougatsås, så ser jag till att göra av med dom extra kalorierna dagen efter med en promenad på 20 - 24 kilometer. Och jag har en jävla självdisciplin.... 

Jag tränar på gym 3-4 dgr/vecka, och promenerar minst 5 dgr /vecka ( 10 - 24 km ).

Lite saggig röv på kortet nedan, men benen syns iaf. Håll tillgodo, Fifty+ 

Bilden är från FL's jultävling, dom ville ha motiv med snö på. Som jag sagt tidigare...jag vann inte. För jävligt. Om du frågar mig.

• Anton Chigurh
    Mattias39 skrev 2013-01-17 12:59:18 följande:
    Jävlar vad du tränar mycket Anton!! Otroligt imponerad av att du orkar hänga i på det viset!!

Önska jag själv hade mer självdiciplin. Det är lite si och så av den varan... Obestämd
    Ja, Mattias, jag kan inte ens ge dig nåt råd i det fallet, det är liksom bara nåt jag har, god självdisciplin, inget jag har "jobbat för" utan det är bara sån jag är. Tex tar jag mina promenader helt oavsett väder, snö, ösregn, blåst , kyla....kvittar vilket, jag traskar på som vanligt. 
    Eller ja, inte i full storm när träden ryker ner på vägarna/stigarna jag går på, men annars så.... 
Svar på tråden Helkroppstråden