Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Helkroppstråden

Bingo skrev 2013-01-27 03:36:52 följande:

Håll tillgodo med en fast och fin rumpa. Notera de tidsenliga kalsongerna. För er unga kan jag upplysa att musik på 70-talet var inspelat på kassetter  Glad

ps. kalsongerna är dock inköpta 2012
    Försök inte, Bingo, vi tror ändå inte på dig.......!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    straight arrow skrev 2013-01-27 12:37:20 följande:
    Fredagens klädsel på jobbet:

Stiligt Arrow, jävligt stiligt.....Glad
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Mr Espresso skrev 2013-01-27 14:38:31 följande:

Skjortan åkte visst av, men strunt samma!

Fel tråd, men va faen.....

Du har en mycket vacker och välproportionerlig lekamen, Mr Espresso, jag tror du har en mycket nöjd dam att dela den med. 

Fel. Jag vet, att du har det. 
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2013-01-27 14:46:13 följande:
    Hur reagerar du om jag häver ur mig att du har en okvinnlig kropp?
    Jag tror Mr Erpresso blir jävligt glad. Det skulle jag bli....
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2013-01-27 14:50:10 följande:
    Jag tror Mr Erpresso blir jävligt glad. Det skulle jag bli....
    Espresso, å inget annat !!!
  • Anton Chigurh
    Anonym (50+) skrev 2013-01-27 15:21:02 följande:

Får väl bjuda på en här också för rättvisans skull.
    Du är ju bara.....så.....jävla ....läcker......Hjärta
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2013-01-29 21:27:01 följande:
    Jag kan bidra med en bild på min nalle:

Fick bli en pyjamasbild då nallen inte vill bli fotad i bara underkläderna.
    Jag tycker han skulle få en lite cool look med en Kalashnikov i nävarna. Eller tassarna.....labbarna, va fan det nu heter......

Fixa, Birger !!!    Sen en ny bild.

Ja, det går i nödfall med en replika. 
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2013-01-30 12:16:52 följande:
    Kalasjnikovs automatkarbiner är på tok för stora för honom. Han når inte runt vapnet med sina korta armar.

Så det får bli en bild med en Ingram istället:

Måste säga att det var väldigt finurligt av nallen att använda saltpaketet som stöd!

Fan, Birger, jag som alltid har sett Nallen som lite mesig, det ber jag högaktningsfullt om ursäkt för. Han är ju en makalös hårding, det var en riktigt fet bild, Birger

Hatten av, å hälsa så gott till Nallen. Han har fått ett nytt, jävligt stort fan.....

• Anton Chigurh
    NoteturNomen skrev 2013-01-30 15:53:43 följande:

Magnus? Ja men allt lär nog vara litet i jämförelse med honom...

Skulle vilja stå bredvid den mannen bara för att se hur stor han är egentligen... Blev lite impad av ditt partytrick iaf! :D
    Jag har några sådana bilder, faktiskt, jag väger 85 kilo , Magnus 142 kilo. 

Kommer kanske upp här. Någon gång. 
  • Anton Chigurh
    Anonym (..) skrev 2013-01-30 20:38:37 följande:

Efter all hård träning så är jag nöjd! :)

Det har du förbanne mig all anledning till att va också. Snyggt, Anna, jävligt snyggt
Svar på tråden Helkroppstråden