Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Helkroppstråden

Proppset skrev 2013-01-17 14:11:26 följande:
    Där fick jag svar på vad jag funderade på i morse när jag trampade på i skogen. Dina matvanor alltså.

Bara en fråga kvar, men den kanske är "opassande"... Fast du är knappast känslig av dig, Anton?
    Har jag mycket svårt att tänka mig, att den skulle vara "opassande", så fråga på du, min kära Proppset....

Är det fråga om storleken på min General, så har jag uppgivit dom måtten i åtskilliga trådar tidigare, men det kanske gäller nåt annat !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Proppset skrev 2013-01-17 15:03:59 följande:
    Hahaha..nej, så nyfiken är jag ändå inte.

Jag är "bara" nyfiken på din ålder?
    49 år, 188 centimeter, 85 kilo.

Min lekamen alltså !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nanime skrev 2013-01-17 15:08:55 följande:
    Nu är ju jag inte så mycket för deffade kroppar men...... WOW! Bra jobbat där Anton Solig ge oss mer ögongodis!!!
    Tack snälla Nanime....4u
  • Anton Chigurh
    Anonym skrev 2013-01-17 15:13:56 följande:

Ha ha vad gammal du är.... Så raggar du på tjejer knappt hälften så gamla.... USCH
    Du skulle bara veta hur mycket jag bryr mig om kräkmedel av din kaliber....
  • Anton Chigurh
    L E O N skrev 2013-01-17 14:06:55 följande:
    Dags för  årets första bidrag i denna tråd.... Sett att många flitiga hållit flödet igång över årsskiftet.... Tack för underhållningen. Härligt

Lite åt Brad Pitt hållet, L E O N....snyggt.Glad
  • Anton Chigurh
    mycketsaft skrev 2013-01-17 15:28:35 följande:

Antons kropp är som teflon när det kommer till elakingar, det bara rinner av och inget fastnar :)
    mycketsaft skrev 2013-01-17 15:29:21 följande:

eller inte kropp kanske, hjärna? psyke..
    Precis, Saft, en synnerligen god egenskap att ha....Glad

• Anton Chigurh
    Proppset skrev 2013-01-17 15:27:11 följande:

Ser att jag skulle ha skippat frågan...
    I helvete du skulle, Proppset, det var en relevant fråga, och tro inte för en sekund att jag bryr mig om när diverse fiolhuvuden dimper in lite här och där, dylika patetiska kryp ser jag precis för vad dom är.

Fråga på om du undrar över nåt bara...Glad
  • Anton Chigurh
    mycketsaft skrev 2013-01-17 15:15:07 följande:

Ha ha vad pucko du är.... Så du mobbar folk på fl som alla andra älskar... USCH
    Tack Saft, du är fan underbar....Hjärta
  • Anton Chigurh
    A82 skrev 2013-01-17 15:41:35 följande:
    Dags att lämna dagens bidrag.
    Pokagrisrandig mysdress över......

och vitt under.....

Fan, 82:an...du är bara.............JÄVLA.......SNYGG......Hjärta
  • Anton Chigurh
    A82 skrev 2013-01-17 15:44:09 följande:
    Anton. Tycker du är en go muskelbit trots din ålder. Och raggar kan jag då inte säga att du gör utan mer ger snälla ord till både damer och icke damer här inne {#emotions_dlg.flower}Glad
    Lite så, 82:an......Hjärta
Svar på tråden Helkroppstråden