Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Helkroppstråden

yimby skrev 2013-01-17 22:04:10 följande:
    Har suttit och läst den här glada tråden någon vecka. Du borde ha vunnit jultävlingen, verkligen!

Vad snälla och trevliga alla (98% åtminstone) är i den här tråden. Fantastiskt! Kyss
    Tack, yimby, jag kan bara instämma. Hade scarfen varit röd, då är jag övertygad om att jag hade haft segern som i handsken. Eller hur faen det nu heter. REDAKTIONEN verkar ogilla grönt iaf. Grönt ....som är så fint annars. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Anonym (Carlos) skrev 2013-01-17 16:17:04 följande:
    Det har gått inflation i dina hyllningar Anton. De är inget värda längre...man ska så med handen, inte med säcken
    Faktum är, min kära Carlos, att de har aldrig varit värda så mycket som de är nu. Och det kommer bara bli bättre...
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    DrJekyl skrev 2013-01-17 16:25:19 följande:

Låt han hållas
    Tack Doktorn, jag trodde aldrig jag skulle se dig skriva nåt vettigt. Men nu....nu skedde miraklet. Men jag lär väl få vänta 35 år, ungefär, tills det upprepas.

Tack. Igen då. 
  • Anton Chigurh
    yimby skrev 2013-01-18 00:02:42 följande:
    Och förlåt, jag bröt visst mot konstens och forumets alla regler då jag postade julbilden igen. (Kanske pg av din vattenstämpel.)
    Tror jag inte, den bilden har ju klarat kontrollen av samtliga FL's redaktionsmedlemmar. Och detta med glans. Så du har icke begått någon brottslig handling här, yimby, du kan sova lugnt och tryggt i natt också.
  • Anton Chigurh
    Anonym (50+) skrev 2013-01-18 12:22:54 följande:

It's cold in Sweden today!
    Jag finner inte ord, Fifty+, det gör jag fan inte, det är sanslöst så grann du är, du har ju för i helfvete kropp som en tjugoåring, jag trodde inte det var möjligt. Du är så otroligt snygg, jag kan inte föreställa mig att det går att bli vackrare än vad du är.

Cleopatra............
    "Släng dig i väggen" ..............här är en riktigt kvinna !!!

Och du, Fifty+, vrid upp värmen en aning på elementet bakom dig innan du tar kort nästa gång. Kyla å allt....
  • Anton Chigurh
    Tom Araya skrev 2013-01-18 20:00:20 följande:
    Man behöver väl inte ha kroppsbyggarmuskler för att deffa. Har man så lite fett att musklerna syns, oavsett om det är en relativt liten muskulatur så kan man väl kalla den för deffad.
    Visst är det så, Tom....
  • Anton Chigurh
    Anonym (first time) skrev 2013-01-19 19:37:52 följande:
    Din önskan går i uppfyllelse Flört

Det där är inte snällt, visa nåt så Gudomligt vackert....å så är det utom räckhåll.

Det är inte klokt så grann du är, first timer, nåt makalöst charmant, otroligt attraktiv och elegant.

Tack så mycket....Hjärta 
  • Anton Chigurh
    A82 skrev 2013-01-20 05:26:03 följande:
    Godmorgon, redan uppe och pyjamasen sitter på. Eftersom det var länge sedan jag gav nånting så nu är det dags igen......
    När jag ändå ska upp och brygga den ljuvliga drycken som får kroppen att vakna till liv.

Det var då fan va du är snygg, 82:an, tänk att det första jag får se när jag slår upp ögonen på mörra, det är en makalöst vacker kvinna i en genomskinlig morgonoutfit. Typ din.

Herrejävar  alltså, snacka om att sparka igång systemet på högvarv direkt. Utan värmkörning först.....
  • Anton Chigurh
    Putt B skrev 2013-01-22 11:38:36 följande:
    Kanonbra initiativ TS... tyvärr var det mycket censurer och en del tråkiga inlägg från folk som missuppfattade syftet...

Men det har varit en mycket trevlig tråd

Synnerligen, håller verkligen med dig, Putte....Glad
  • Anton Chigurh
    Mattias39 skrev 2013-01-22 14:17:48 följande:
    Och vi vill se mer av dig, A82 Skrattande
    Mycket mer......
Svar på tråden Helkroppstråden