Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Helkroppstråden

Missheidi skrev 2013-02-09 14:59:57 följande:

Som gammal mjölkbonde ser jag mig synnerligen kompetent som assistent vid en eventuell mjölkning av dom där vackra mejerierna. Nu vet jag mycket väl att mejerier inte producerar mjölk utan processar den, men jag tycker inte jag kan kalla dina makalöst granna bröst för juver, så då får det bli mejerier. 

Med den förklaringen borde metaforen gå att begripa.

Ha en för jävla trevlig kväll, Heidi.... Solig
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Missheidi skrev 2013-02-09 23:25:48 följande:
    Den var bra Flört men jag hade inte mjölk kvar i dom på den bilden.
    Jag ställer upp å mjölkar dom i vilket fall, mjölk i eller inte är oväsentligt. Bara hör av dig, Heidi.....Hjärta

Så snäll är jag.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    sandylove skrev 2013-02-11 13:01:01 följande:

004.JPG 
    WOW, det där är ett riktigt arsle..
  • Anton Chigurh
    sandylove skrev 2013-02-11 17:53:00 följande:
    blink blink*
    Du kom i form otroligt snabbt efter förlossningen, Sandy, 4 veckor....imponerande. Det går tydligen. När fick du den lille ??? 
  • Anton Chigurh
    Vafan dåhHjärta skrev 2013-02-12 00:23:40 följande:
    750 sidor, jo jag tackar ja.. Himla tur att jag läst till typ hälften..
    Måste sova, Goding, men vi hörs....heartbeat.gif
  • Anton Chigurh
    Anonym (lillajag) skrev 2013-02-12 08:32:51 följande:

Det var ett tag sen jag bidrog Kyss
    Fan så snygg alltså, å så helvetes gulligt på nåt vis när du står på tå.....luvit
  • Anton Chigurh
    Mattias39 skrev 2013-02-12 15:52:16 följande:

Gör väl som dig, Allie...lägger upp en bild...tagen innan gymmet idag
    Fan va glad jag blir, Mattias, när jag hör att du verkligen menar allvar med gymträningen, jag tycker mig redan se att du har kommit i bättre form. Snyggt Mattias, och bra jobbat.....Glad
  • Anton Chigurh
    Anonym (50+) skrev 2013-02-14 21:19:13 följande:

Inte att leka med dom lårmusklerna fast jag skulle gärna vilja se dom i upprätt position också!
    Du efterfrågade mina tidigare, om du är med i slutna gruppen, Fifty+, finns dom där till allmän beskådan numera....

Ihop med ett par synnerligen fina Björn Borg
  • Anton Chigurh
    Nanime skrev 2013-02-15 12:46:00 följande:
    Omg! Vilka bilder! Solig

Nanime alltså, det är fan inte klokt så grann du är, jag blir lite sjuk var gång du postar, så vacker är du....Hjärta
  • Anton Chigurh
    telgebo skrev 2013-02-15 20:15:35 följande:

Bjuder på en liten bild i nyinköpet.
    Du har fortfarande inte lagt in ansökan till den slutna, telgebo !!!

Det borde du göra....Glad 

( Noterade du rättstavningen här.... )
Svar på tråden Helkroppstråden