Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Helkroppstråden

NoteturNomen skrev 2013-01-30 22:00:20 följande:

Åh men du, det vill jag se! Coolt! Skrattande

Note to self: hålla koll på helkroppstråden, vill inte missa...
    Skall se vad jag har i gömmorna, jag träffade på Magnus för nåt år sen, han höll någon typ av föreläsning, och vi var 3 grabbar som ficka snacka med han, för oss själva då, så att säga, under mer än en timme efter hans föreläsning. Personalen på stället var inte glada, det var sent på kvällen å Magnus bara pratade på och svarade på våra frågor, han gav fan i vad klockan var, det var Kristin, frugan, som fick slita loss honom till sist. 

Mer ödmjuk och snäll person får man fan leta efter, en helt otrolig människa, Magnus. Jag blev djupt imponerad.... 

Och så tog vi lite foto efteråt......Glad
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2013-01-30 22:11:48 följande:
    Skall se vad jag har i gömmorna, jag träffade på Magnus för nåt år sen, han höll någon typ av föreläsning, och vi var 3 grabbar som ficka
    snacka med han, för oss själva då, så att säga, under mer än en timme efter hans föreläsning. Personalen på stället var inte glada, det var sent på kvällen å Magnus bara pratade på och svarade på våra frågor, han gav fan i vad klockan var, det var Kristin, frugan, som fick slita loss honom till sist. 

Mer ödmjuk och snäll person får man fan leta efter, en helt otrolig människa, Magnus. Jag blev djupt imponerad.... 

Och så tog vi lite foto efteråt......Glad
    FICK....inte "ficka".

Fan !!! 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nanime skrev 2013-01-30 22:24:47 följande:
    Bilden ska ju med också!

Och vilken bild sen, Nanime, mycket vacker....Solig
  • Anton Chigurh
    DrJekyl skrev 2013-01-30 22:53:43 följande:
    En liten ryggbild för er som gillar ryggar :)

Tjusigt, Doktorn, mycket vacker V-form....Glad
  • Anton Chigurh
    Anonym (..) skrev 2013-01-30 23:38:32 följande:

1. Tack Anton! .

2. .men hur visste du att jag heter Anna..Solig
    1. Du är värd komplimangen, hur lätt som helst....Glad

2. Å så har jag vissa dolda förmågor.....
  • Anton Chigurh
    Becca1989 skrev 2013-01-31 23:02:05 följande:

Får bli dessa bilder..Sorry för de dåliga bilderna,men orkade ej gå igenom alla bilder,så det fick bli dessa :) Kul tråd btw :)

Du är grann, Becca, riktigt grann......{#emotions_dlg.flower}
  • Anton Chigurh
    Pomidor skrev 2013-02-01 13:11:36 följande:

en gammal, bara för att va med :)

Vilka former, fan så grann du är, Pomidor.....{#emotions_dlg.flower}
  • Anton Chigurh
    Nanime skrev 2013-02-02 06:43:52 följande:
    God morgon!
    Vilka snygga tjejer! {#emotions_dlg.flower}

Nu ska jag bidra till att hålla denna tråd levande Solig sen ska jag springa iväg till jobbet :P
    Det där är ett riktigt grymt arsleNanime, djävulskt vackert.....Solig
  • Anton Chigurh
    La chica skrev 2013-02-02 00:18:26 följande:
    jagiklänning

Har tråkigt ikväll så... Står i ett provrum så mina ben är väl inte direkt 100%. 
    Inte nog med att du är fotomodellsnygg, du har en gudomligt vacker kropp också, Chica, helvete va grann du är....{#emotions_dlg.flower}
  • Anton Chigurh
    Anonym (50+) skrev 2013-02-02 16:04:55 följande:

För begränsad publik i den slutna tråden, trivs mycket bättre här.
    Bjuder på en bild som jag postat i den andra tråden men som kanske tåls att bli betittad här också?

Du är fan helt jävla makalös, Fifty+, jag finner inte ord......
Svar på tråden Helkroppstråden