Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Helkroppstråden

A82 skrev 2013-01-15 15:31:32 följande:

Du är alltså sanslöst vacker, 82:an, dina ögon glöder fan ta mig. Du har visat bilder tidigare på hur helvetes grann du är, och jag tänker varje gång : Nu kan du min själ inte posta nåt som är snyggare än detta, liksom, omöjligt....men jag hade fel. Denna gången också !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Anonym (fråga) skrev 2013-01-15 17:47:06 följande:

Hade ni varit starka i er själva hade ni inte behövt höra från andra

(som förmodligen inte är helt ärliga ändå) att ni ser bra ut.

ska inte störa er alla skiiitsnygga människor igen ;) 

hoppas iaf att jag kanske fått någon att tänka lite längre :)  
    Jag har makalöst bra självförtroende, det kan jag garantera dig, Anna, men jag gillar lika förbannat när jag får trivsamma kommentarer om min lekamen, så därför har jag postat bilder till allmän beskådan. Så är det. Alla eventuella påhopp fäster jag lika stor vikt vid som pappret jag använt efter jag torkat mig i röven med det. 

Tänkt lite längre !!!    Ja...jo, det måste jag erkänna, att det har jag faktiskt gjort, jag har tänkt på att byta från Serla till Lambi efter detta. Så nån nytta har du de fakto gjort med dina inlägg, Anna

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Filippa12 skrev 2013-01-15 20:45:01 följande:
    Här kommer då mitt lilla bidrag till denna härliga tråd! Glad

Otränad som fan, Filippa, och ändå snygg som helvete. Ditt lilla bidrag uppskattas mycket. Väldigt mycket.

Tack, Filippa.....Hjärta 
  • Anton Chigurh
    A82 skrev 2013-01-16 09:55:29 följande:
    Ja, det hade varit trevligt. Kan behöva nån som ser till att jag blir riktigt ren på ryggen för till duschen har jag inte kommit än. Just nu är det kafferast Flört

Jag gillar kaffe, jag älskar kaffe, jag njuter av mitt kaffe. Å så finns det tillfällen när jag nästan hamnar i extas av kaffe.....Hjärta
  • Anton Chigurh
    Anonym (50+) skrev 2013-01-16 11:39:21 följande:

Här kommer lite 50+-godis!

Det är knappt jag tror det är sant, helt makalöst bra jobbat, Fifty+, otroligt alltså, du är ju så helvetes grann och fit att många 25-åringar skulle bli gröna om de fick se dig, du är Gudomligt vacker. Axlar, ben, mage, armar....rubbet.

Du är kort å gott riktigt jävla snygg....Hjärta
  • Anton Chigurh
    Anonym (Isabella) skrev 2013-01-16 12:44:53 följande:
    Hej är en tjej på 25 år med en stor och putig rumpa :) Har alltid haft lätt och få muskler på ben och rumpa, ridningen kanske?

kan inte fatta att jag gör det här!!!

Det där är ett synnerligen ljuvligt exemplar av en riktig vacker röv, Isabella, jag är glad att du "gjorde det". Ta några bilder ur samma vinklar som dom mer rutinerade postarna i tråden, i samma ställningar, så skall du se att det framgår ändå tydligare hur grann du faktiskt är. Denna bilden gör dig inte rättvisa. 

Tack, Isabella..... Hjärta
  • Anton Chigurh
    A82 skrev 2013-01-16 14:47:56 följande:
    Dags för lite påklätt igen tror jag, börjar få ont om bilder  Obestämd

Du är en riktig skönhet, 82:an, inget snack. Fan va du är vacker...
  • Anton Chigurh
    Anonym (50+) skrev 2013-01-16 16:06:47 följande:
    Tack för alla komplimanger!

PS:   Hur gör man en sån där drinksmiley?
    Du kan kopiera denna :

cheers.gif 
  • Anton Chigurh
    Proppset skrev 2013-01-16 16:00:29 följande:
    Efter alla snygga vältränade kroppar ska jag komma och sabba tråden lite igen. Dock lite modigare och nåt kg mindre än förra gången...fast låren sitter tyvärr kvar ännu. 5kg kvar till mitt första mål, sen var det då "bara" resten kvar. Till sommaren hoppas jag kunna visa upp en riktigt het kropp.

Du sabbar noll och ingentingProppset, du har en kvinnlig och riktigt jävla vacker kropp, visst, du har inte en "het" kropp, men vem fan har sagt att du måste ha det, du är fan så attraktiv oavsett. Jag finner dig nåt in i helvete tilltalande, å det menar jag verkligen, jag hade mycket gärna gjort dig sällskap i skogen. Och som du vet kan man annat än promenera där. I skogen.....plocka svamp, tex. Eller nåt.

Ha en för jävla bra kväll nu, Proppset, så syns vi på skogsstigen.....Glad 

( 8 idag !!! ) 
  • Anton Chigurh
    Anonym skrev 2013-01-16 14:34:43 följande:

Ta en stund och titta igenom vad du skrivit i tråden.... Du tycker inte det är lite överdrivet och löjeväckande. .
    Mattias är fan underbar, tänk om alla kunde vara som han, vad världen skulle vara ett trevligt ställe att vistas på. I motsats till vissa fiolhuvuden som dyker upp då och då, eller fiolhuvuden kanske är fel ord, fega ryggradslösa, ynkliga, patetiska kräkmedel är nog mer korrekt epitet. 

Ja, jag menar förstås inte dig, Anna, du är ju snäll å god som få, en synnerligen sympatiskt och vänlig själ......
Svar på tråden Helkroppstråden