Helkroppstråden
Petite Jasmine skrev 2013-01-06 10:39:59 följande:
Det var fint sagt på ett sätt.... Men jag menar inte att tävla. Det är faktiskt så att jag har inga mer vardagliga... Jag har ju liksom en viss "personlighet" att leva upp till som "Petite Jasmine".Men inga mer underkläder då. Jag lovar...
Att det blandas lite småfeta individer med underbara godingar visar enbart på hur verkligheten är, och som jag sagt tidigare, dom riktigt modiga här är dom som kanske inte har den där "perfekta" kroppen, som postar ändå, som vågar visa på olikheterna. Hatten av för er. Ni är dom riktiga hjältarna här....
Så Jasmine !!! Fortsätt posta i underkläder, om du nu känner för det, inte fan skall du begränsas av någon underlig inställning till vad som är godkänt eller inte. Varken jag, eller någon annan, har ett skit å göra med vad någon har på sig, eller inte har på sig. Så länge FL's regelverk tillåter det.
Jasmine.....gör som du behagar. Du är grann oavsett. Helvetes grann.
Och till eventuella dönickar : NEJ, det är inte för att jag känner ett osvikligt behov att se ytterligare bilder på Jasmine i sexig outfit jag säger som ovan, det är kort å gott min inställning i frågan.