Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Helkroppstråden

Petite Jasmine skrev 2013-01-06 10:39:59 följande:
    Det var fint sagt på ett sätt.... Men jag menar inte att tävla. Det är faktiskt så att jag har inga mer vardagliga... Jag har ju liksom en viss "personlighet" att leva upp till som "Petite Jasmine".

Men inga mer underkläder då. Jag lovar...
    Va fan, alltså, din bild skiljer sig inte nämnvärt från andra tidigare postare i tråden, i liknande utstyrsel då, det har förekommit åtskilliga som postat i sexiga underkläder, enda skillnaden mot din bild var att du trycker upp pattarna en aning....so what. Nä, Jasmine, du varken höjer eller sänker ribban, eftersom det inte finns någon ribba (förutom den som FL satt jäms med fotknölarna). Jag anser alla skall "få posta" precis va fan dom vill, stylad eller inte, och med vilka klädesplagg dom önskar, däremot skall eventuella kommentarer hållas på samma nivå som tidigare. Såklart.

Att det blandas lite småfeta individer med underbara godingar visar enbart på hur verkligheten är, och som jag sagt tidigare, dom riktigt modiga här är dom som kanske inte har den där "perfekta" kroppen, som postar ändå, som vågar visa på olikheterna. Hatten av för er. Ni är dom riktiga hjältarna här....

Jasmine !!!
     Fortsätt posta i underkläder, om du nu känner för det, inte fan skall du begränsas av någon underlig inställning till vad som är godkänt eller inte. Varken jag, eller någon annan, har ett skit å göra med vad någon har på sig, eller inte har på sig. Så länge FL's regelverk tillåter det.

Jasmine.....gör som du behagar. Du är grann oavsett. Helvetes grann.

Och till eventuella dönickar : NEJ, det är inte för att jag känner ett osvikligt behov att se ytterligare bilder på Jasmine i sexig outfit jag säger som ovan, det är kort å gott min inställning i frågan.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nockanpockan skrev 2013-01-06 14:13:25 följande:
    Snygg rygg!! 

Och även jag ber om ursäkt för OT i tråden! 
    Det gör inte jag......
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Planta skrev 2013-01-06 12:48:49 följande:
    A little less conversation,

a little more action please :)
    Kanske. Jag skall fundera på saken....
  • Anton Chigurh
    I Rose I skrev 2013-01-06 14:39:35 följande:
    Män, tjurskallighet, envishet och orubblighet.

Men vi älskar er ändå. Kyss
    Jag vet, Goding.....Hjärta
  • Anton Chigurh
    Anonym (tjockis) skrev 2013-01-07 10:09:45 följande:

Foten i munnen Är ni redo för en Tjockis på bild (om den ser konstig ut på någons skärm så har jag retuschat bort lite kännetecken på vissa ställen)? Ska se om det går att få in eller om systemet kraschar... :S
    Om familjeliv lägger ner så vet ni vad (vem) det beror på!

Ha en fin dag  ;)

(Nu skäms jag Rynkar på näsan)

Å va fan skäms du för !!!

Visst, du har inte den idealiska smala kroppen som jag personligen tycker är snyggast, än sen då, du är vacker, Ano, och jag kan ge mig mig fan på att du har en underbar personlighet vilket gör dig ännu vackrare. Och har du det, den där personligheten, så skulle jag dunka på dig vilken dag som helst, Ano, tro inget annat, jag skulle inte bry mig om dina överskottskilon. Och jag är inte ensam, det kan du vara fan så säker på...

Tack, Ano, för att du vågar. Till dig :

Och sluta skriv "tjockis"...."fetto"...."fläskfian" eller vad fan ni nu kommer på för nedsättande tillmälen om er egen kropp. Ni duger, nedvärdera för i helfvete inte er själva.

Och ha en för jävla bra dag.

• Anton Chigurh
    Blackfeet skrev 2013-01-07 11:41:45 följande:
    Hej på er samtliga i tråden,

Har smygit in och tittat lite då och då och tänkte att det är dags med ett eget bidrag. Sharing is caring..
    Håll till godo..

Närapå perfekta proportioner, Blackfeet, mycket bra jobbat....och jävligt vackert.

Och nej, du får inget hjärta.... 
  • Anton Chigurh
    Anonym skrev 2013-01-07 23:14:49 följande:
    Killarna här inne ser ju ut som skrot, håriga och feta. Usch.
    Ja, jag kan inte annat än hålla med dig, luktar svett gör dom säkert också. Jag tycker dock att svett luktar bättre än skit.......!
  • Anton Chigurh
    LoLs pappa skrev 2013-01-07 23:20:47 följande:
    Postar om detta eftersom det är många nytillkomna i tråden.

På förekommen anledning Anton  
    Bra där, Pappa, till och med jag behövde påminnas.

Gör nu för i helfvete som Pappa skriver här ovan, när han förnyar sitt dekret, inlägg 4422.

Tack.

• Anton Chigurh
    Anonym skrev 2013-01-07 23:24:51 följande:

Posta bild på dig Anton, eller du vågar väl inte.
    Nä, jag gör väl inte det !!!
  • Anton Chigurh
    RedHotDarling skrev 2013-01-08 00:19:00 följande:
    haha... jo snälla söta anton... Kyss
    En kvinna som är vacker som en soluppgång, het som 1 000 eldsprutande vulkaner, med en blick som kan smälta Nordpolens samlade ismassa och med en kropp som andra kvinnor skulle kunna döda för att överta .....

......en sån kvinna kan ingen riktig man motstå. Darling.Hjärta 
Svar på tråden Helkroppstråden