Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Helkroppstråden

Anonym (bmi plus) skrev 2012-12-30 17:48:41 följande:
    Så fin Anton..

Jag håller även med om att du är en hejare på att vara charmig
    Spelar liksom ingen roll vem du ger komplimanger

jag blir alltid lika glad av att läsa det du skriver.
    Sånt här, bmi, gör mitt liv lättare å leva. 

Tack så mycket.... Hjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Pentra skrev 2012-12-30 17:49:12 följande:
    Var hittar du det fläsket någonstans? Förvånad

Mums! Tungan ute Hade gärna klämt både här och var, om det inte varit förbjudet...

/Pentra
    Pentra, för helvete, du får klämma precis var fan du vill, fast jag är tacksam om du håller igen lite när du kommer till pungen. För övrigt är det fritt fram....

Å tack, du är gullig. Mycket....Hjärta 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    fortsätt paddla skrev 2012-12-30 17:59:16 följande:
    Nej men Anton, det är inte bara bakdelen som är läcker på dig;)

Du är ju faktiskt grymt läcker.
    4u......................love1.gif
  • Anton Chigurh
    LoLs pappa skrev 2012-12-30 23:03:41 följande:
    Anton.
    Hur har det gått med förvärvandet av Haskel's Mansion innan årskiftet.
    Får du med det i detta bokslut?  
    Jag misstänker att den jäveln har emigrerat till Bhutan, har inte sett röken av Herr Haskel sen långt innan Jul....

Jag tror att den här affären går åt helvete, Pappa, både kalsonger och kåken är bara till att glömma.

Fan. 
  • Anton Chigurh
    Anonym (Loveheart) skrev 2012-12-30 23:02:59 följande:
    menade ang mina bilder, varför de försvann osv
    Dom bilder av dina som raderats, Love, det var för helvete helt oskyldiga kreationer, jag kan inte för mitt liv begripa varför bilder av den digniteten inte får vara kvar. Det övergår mitt förstånd.  

• Anton Chigurh
    LoLs pappa skrev 2012-12-30 23:22:33 följande:

Inga avdrag att vänta där alltså vare sig det gäller kalsonger eller annat
    Nä, det är för jävligt. Jag kommer aldrig förlåta Herr Haskel för detta. Aldrig....
  • Anton Chigurh
    Anonym skrev 2012-12-30 23:23:05 följande:
    Herrejävlar, vad du svär alltså
    Så farligt är det väl inte, var bara en enda i inlägget som Fröken citerade....!

Bert Karlsson svär min själ han också. Så det så.... 
  • Anton Chigurh
    Bonnevier skrev 2013-01-01 00:27:14 följande:

jävligt nice kropp! :) muskler är hett!
    Tackar så mycket, Bonnevier,Hjärta bästa tänkbara början på året med såpass vackra ord. 

Tack igen, och Gott Nytt år.....Glad 

• Anton Chigurh
    Scarlet 0007 skrev 2013-01-01 16:33:38 följande:
    Uj uj uj, stiligt!
    Tack, Scarlet, och som sagt, året kan inte börja bättre än när jag får en trevlig kommentar av en underbar kvinna som dig....Hjärta
  • Anton Chigurh
    Signorina skrev 2013-01-01 23:46:41 följande:
    Anton och SA levererar! :)
    Åååh, Signorina.......4u
Svar på tråden Helkroppstråden