Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Helkroppstråden

Anonym (Redan varit Med) skrev 2012-12-25 11:28:54 följande:

Tja.. Om man inte Fröken Sverige- figur så får man ju högst en klapp på huvudet här inne så jag känner mig inte manad att lägga ut något mer

Men många vackra kvinnor finns det och stiliga karlar!
    Det finns dom som inte fått respons alls, men jag anser att alla, och jag menar alla, som postat är värda en stor eloge. Jag önskar att jag för min egen del kunde kommentera alla som postar, correction, alla kvinnor som postar, men det är/var en helsikes massa som hade vänligheten att visa sin lekamen, det går inte hinna med, liksom, samt, det skulle förmodligen upplevas som en aning tjatigt till sist om samma person kommenterade vartenda inlägg i tråden. Damerna skulle tröttna på mig, en risk jag inte är beredd att ta.

I alle fall, vi ser gärna mer av dig, RvM, du duger, jag lovar och svär på detta.... 

Jag tror mig dessutom veta vem du är. Tror......!

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Pentra skrev 2012-12-25 12:15:53 följande:

Funderar på att slita ner och få till något ändamålsenligt utav de röda julgardinerna...
    Gör du det, Pentra,Hjärta och lägger upp dokumentation här, så lovar jag ta en sväng förbi kyrkan i eftermiddag och tända sex ljus till din ära.

Om inte det blir i eftermiddag, så vid första å bästa tillfälle.....

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Anonym (Redan varit med) skrev 2012-12-25 12:38:02 följande:
    Stor eloge till er om ni vet vem jag är..

Men jag kan tänka mig att många drar sig för att delta i denna annars så gemytliga tråd just för att det är samma personer som om och om igen får uppmärksamheten och det är ju visserligen positivt, för dem..

Men visst kan jag lägga upp en mer avklädd bild men med chans för att få självförtroendet lite mer minskat..

Det är ju bra att jag "duger" Anton..

Du duger du också..
    Hoppas inte du missuppfattade mig där !!!
  • Anton Chigurh
    Anonym (???) skrev 2012-12-25 12:40:29 följande:

Är du singel fortfarande?
    Ifall min status ändras lär det märkas ganska omgående.....
  • Anton Chigurh
    Anonym (???) skrev 2012-12-25 12:48:22 följande:
    Jag undrade mest om du inte kommer nån vart med ditt flirtande eller om du vill vara singel?
    Aaah, du menar , men det ligger faktiskt till som så, att av alla jag eventuellt träffar eller inte träffar, så kommer varken du, eller någon annan, se ett jävla skit om den saken öppet. Tror du verkligen att jag är så korkad att jag skyltar öppet med vem jag sätter på ???

Jag har det största respekten för damerna här, och den allra största respekten för dom jag träffar. 

Om det var svar på din fråga vet jag inte, och faktum är att jag egentligen skiter i vilket

• Anton Chigurh
    Anonym (???) skrev 2012-12-25 12:58:40 följande:

Nej, jag struntar väl i det,

jag bara undrade lite

varför du skriver till alla hur mycket du älskar dem och hur underbara de är? Tänkte om du var sådan IRL också eller om det bara var en roll på FL?
    Du struntar i det !!!!

Ändå undrar du !!! 

Nåväl, jul å allt, du skall få ett svar. Jag åt pepparkakor till förmiddagskaffet....

Jag har aldrig varit bra på att föreställa mig, låtsas vara någon jag inte är. Kvittar om det är på ett forum eller var fan det nu må vara. Jag är den jag är, liksom, ger otroligt med komplimanger till riktigt folk också. Jag säger inte till varenda kassörska på ICA att jag älskar dom, men nog fan för att dom får en komplimang om dom klippt sig snyggt. Eller färgat håret. Eller gått ner i vikt osv osv, du fattar poängen.

Jag är flörtig av mig, även irl, alltid med glimten i ögat, det blir aldrig vulgärt eller obekvämt, inte för någon. Tro mig, jag har en otrolig taktkänsla. Jag är otroligt snäll på riktigt. Och jag är otroligt lätt att tycka om. Även irl.

Nog om detta, nu kör vi vidare med trådens ämne... 
  • Anton Chigurh
    Pentra skrev 2012-12-25 13:34:51 följande:

Bilden är inte helt nytagen. Men här är iaf jag och den omtalade julgardinen...
    (Ni bör nog adda tre kilo...jämt fördelat... :-/  )

/Pentra
    Oavsett hur väl gardinen tar sig ut upphängd i ditt sovrum eller var du nu behagar sätta upp den, Pentra, så gör den sig hundra gånger bättre där den är "upphängd" på bilden.

Mycket sensuell och vacker bild, Pentra. Tack.....Hjärta
  • Anton Chigurh
    Signorina skrev 2012-12-25 13:34:17 följande:
    Så fina alla är!
    Signorina skrev 2012-12-25 13:35:43 följande:
    Och för er som inte vill lägga upp bild; kunde jag så kan ni!

Du har så rätt, Signorina. Som vanligt.....Glad
  • Anton Chigurh
    Anonym (just me) skrev 2012-12-25 14:16:21 följande:

Ibland är kommentarer överflödiga. Som nu. Till exempel.

• Anton Chigurh
    Anonym (just me) skrev 2012-12-25 14:22:08 följande:

hoppas det var positivt menat :)

den kroppen är resultatet av att ha fått två barn och sedan gått ner 34 kg !  
    Det var nåt in i helvete positivt menat, jösses alltså....Glad

Du är riktigt jävla vacker....
Svar på tråden Helkroppstråden