Helkroppstråden
Sen finns det så in i helvete många bilder jag verkligen vill kommentera, men just nu räcker inte tiden till, jag lovar dock att åter komma, var så säkra på det, mina damer.
Puss, till damerna, så länge.
//Anton.
Sen finns det så in i helvete många bilder jag verkligen vill kommentera, men just nu räcker inte tiden till, jag lovar dock att åter komma, var så säkra på det, mina damer.
Puss, till damerna, så länge.
//Anton.
Har införskafat mig ett nytt minneskort till kameran så nu har jag tagit mod till mig och tagit ett par bilder att dela med mig av. Något som jag inte trivs med är att brösten blivit enhel del mindre efter en liten viktnedång, annars så är jag relativt nöjd spec efter att 2 st barn har kommit ut från mig. Imponerande solbränna va?! ;)
Kul tråd!
Är egentligen lite för blyg för detta men bara för att det är jul så... kör till!
Det tycks som om damerna gillar bilder med inslag av snö, så jag tänker vara så fräck att jag kopierar mitt eget bidrag från en av årets jultävlingar här på FL, en tävling där temat var "snö".
Jag vann inte.
Men håll tilgodo :
"Motivet är förstås det vackraste som tänkas kan, men grejen är hur mycket jag offrade mig för att få den perfekta inramningen av ett superbt motiv. Det var 12 minusgrader när jag tog bilden. Jag fick ta 122 bilder innan jag var nöjd. Det tog nästan 2 timmar. Fatta vad jag står ut med för FL's damer skall få sitt lystmäte.
Motiveringen bör väl bli att ingen annan offrar så mycket som mig för att för en gångs skull avgå med segern i en tävling här på FL."