Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Helkroppstråden

Anonym (bmi plus) skrev 2012-12-22 23:53:06 följande:
    Nää, nu ska jag tjura hela natten!!! {#emotions_dlg.djavulsk}

Jag älskar dig,Hjärta och det vet du. Försök inte.....Kyss
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Anonym (badsugen) skrev 2012-12-23 00:07:31 följande:
    Om alla killarna i tråden slår er ihop om en gemensam kalender så skulle det här vara en fin januaribild.
    "röven raskar över isen"

Snygg bakdel, Anton, och den första jag sett i sjalett förut......Tomte 
    Tackar så väldans, fast jag är i ärlighetens namn mer nöjd med min variant på en skotskt kilt. 

Den har blivit bortmodererad tidigare, så den får du via länk. Det borde vara tillåtet.

http://www.familjeliv.se/hem/anton_chigurh/gallery/phpz4cv7d.jpg 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    ascorbinsyra skrev 2012-12-23 00:09:39 följande:
    Snö är hett och du likaså. Den rumpan är ju helt klart söt, gullig, klappvänlig och sexig! SoligGILLAR! bara du inte förfryser dig nu då *worried*Drömmer
    Tack så mycket, C-vitaminen, snällt av dig,Hjärta och kroppsdelen du är rädd om fick jag hålla om lite då och då med en värmande hand för att undvika förfrysning. Men det gick bra. jag klarade mig från permanenta skador....
  • Anton Chigurh
    Haskel skrev 2012-12-23 00:07:51 följande:
    Mycket fin vältränad kropp i fin miljö, men kallingarna Anton. Lär av ett proffs vad tjejer gillar!!!
    Mmm, jag vet, Haskel, men detta var innan denna underbara trådens uppenbarelse, dessutom gillar jag militärgrönt. Det är min älsklingsfärg, och eftersom jag inte har kalsonger i militärgrönt fick min scarfs duga.

Hoppas för bövelen att damerna är nöjda trots min fadäs här.... 
  • Anton Chigurh
    Anonym skrev 2012-12-23 00:05:01 följande:

Mnja hur ser jag ut? Jag hatar min kropp just nu! Som mest har jag vägt 117 kg. Gick ner till 65. Men sen fick jag barn och väger idag hemska 84 kg. SKA ner till 65 igen.
    Hur jävla snygg som helst, visst, jag ser gärna att du går ner till 65, men nog fan för att du är helsikes vacker som du är. Helt ärligt.
  • Anton Chigurh
    Anonym (vackert) skrev 2012-12-23 00:25:30 följande:
    Det är klart man får uttrycka vad man tycker. Sen finns det personer som har helt andra ideal också, jag har märkt att när du tycker något om någon bild så tycker jag alltid precis tvärt om eftersom jag har helt andra favoriter bland kroppstyperna.
    Precis, bra att jag fick fram vad jag mente här....Glad
  • Anton Chigurh
    Reflec skrev 2012-12-23 00:26:51 följande:
    Snygga ben.    Flört
    Ååååh, Älskling.....heartbeat.gif
  • Anton Chigurh
    Anonym (badsugen) skrev 2012-12-23 00:27:48 följande:
    Ingen mainstream boxer direkt...

jag utnämner dej  till       årets julskinka!
    Fan va gulligt av dig, Sugen, verkligen, fast jag är ytterligt tacksam om jag slipper en skinkpinne enligt nedan i röven....

• Anton Chigurh
    Anonym (34) skrev 2012-12-23 00:21:18 följande:

Vågar mig inte på någon lättklädd bild.. 

Behövs inte, 34:an, du är vacker som det är, förbannat fina former....thumb.gif
  • Anton Chigurh
    Anonym (34) skrev 2012-12-23 00:56:42 följande:
    Tack Anton. Och du vet vem jag är Flört
    Lasagne ??? 

Svar på tråden Helkroppstråden