Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Helkroppstråden

Anonym (b) skrev 2012-12-20 16:22:48 följande:
    Hoppas på mer runkmaterial här i tråden under kvällen.
    Patetiskt, närapå tragiskt......
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Putt B skrev 2012-12-20 16:33:13 följande:
    Försvinner för i afton.... antar att det är 500 inlägg att ta igen i morgon bitti

Trevlig kväll vänner.. och ta nu massa bilder och ladda upp så man har något att göra på jobbet i morgon ;)
    Tack detsamma, Putte, ha det för jävla bra....Glad
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Alltid Daph skrev 2012-12-20 16:33:15 följande:

Nu använder du exakt de två ord som jag brukar hävda används flitigare på FL än någon annanstans. Glad
    Fast just i detta fall passar dom två orden bättre än någon annanstans, Daph....
  • Anton Chigurh
    A82 skrev 2012-12-20 20:21:23 följande:
    Har funderat lite nu och enbart för att alla är så snälla mot varandra här inne vågar jag mej nog på en lite mer vågad bild än de innan.

så här kommer min modigaste bild.

WOW, det där är fanimej riktigt grant. Shit alltså...
  • Anton Chigurh
    Alltid Daph skrev 2012-12-20 20:31:23 följande:

Jaså du ÄR här ändå. Först tjat om bilder och sen ids du inte ens säga något om de som jag ansträngt mig med att lägga upp. Men visst är hennes bild grann. =)
    Älskade Daph, hur kan du någonsin tvivla på att en kvinna som dig skulle passera mig utan att jag yttrar mig om hennes Gudomliga väsen, en kvinna som är så betagande vacker att mitt hjärta rusar, det rusar som en tropisk orkan som aldrig kommer ta slut, det rusar likt en virvelvind som slukar allt i sin väg....

Daph !!! Du är den klassiska skönheten personifierad. Det kan inte bli mer intagande än såhär. Omöjligt.

• Anton Chigurh
    Alltid Daph skrev 2012-12-20 22:32:45 följande:
    Anton, du är översvallande och passionerad som en rusig kärlekspräst! Jag sitter och ler så stort vid min fåniga lilla laptop och med en skotsk terrier på fötterna. Så ska det vara!
    Jag säger bara som det är, Daph. Varken mer eller mindre....Hjärta
  • Anton Chigurh
    Haskel skrev 2012-12-20 22:54:50 följande:

Som tack för alla så otroligt vackra bilder, drar även jag mitt strå till stacken. Vet inte om det hindrar någon tjej från att bli lesbisk dock

Jag tror du behöver täta dina fönster, Haskel......
  • Anton Chigurh
    Alltid Daph skrev 2012-12-20 23:05:49 följande:

Och med denna bild, den posigaste av dem alla, säger jag godnatt och på återseende imorgon! Puss på er!!
    Som sagt, Daph !!!

Puss....WetKiss.gif 
  • Anton Chigurh
    Haskel skrev 2012-12-20 23:34:13 följande:
    Jo kanske, men jag funderar faktiskt på att sälja kåken och skaffa något annat. Känns inget roligt att börja renovera om man ändå inte ska bo kvar. Bättre att överlåta renovering åt nästa ägareGlad

. Några spekulanter?
    Du kan få 1,8 miljoner för skiten, Haskel, men då vill jag ha gräsklipparen också. Kalsongerna får du behålla.
  • Anton Chigurh
    Haskel skrev 2012-12-20 23:41:59 följande:
    Skulle aldrig ha lagt ut den där bilden. Nu är inboxen full, med brev från giftassugna flickor. Är bara rädd att det är min kropp de är ute efter.

Eller ännu värre, mitt hus och min gräsklippare...
    Kalsongerna, Haskel.....kalsongerna.
Svar på tråden Helkroppstråden