Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Helkroppstråden

Putt B skrev 2012-12-20 11:42:45 följande:
    Eller hur !!! och det finns betydligt mer avslöjande bilder här kan jag tycka.... inte för att jag gnäller..

vore ju värre om de vackra damerna försvann....

Min bild finns förvisso kvar i ett svar på mitt inlägg... så OM damerna mot förmodan vill se.. så finns den där..
    Hujedamej, det gör ont i mig bara att läsa det....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    L E O N skrev 2012-12-20 11:55:13 följande:
    Jaja men det är bara att acceptera det. Någon gräns måste de ha och regeln är ju enkel att förstå och kommunicera. Inte illa att så många fina och utmanande bilder ändå får finnas kvar.

Tycker det är helt fair. 
    Knappast, då hade Puttes bild varit kvar....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    L E O N skrev 2012-12-20 12:00:40 följande:
    Tråkigt att höra att du saknar hans bild så mycket.... Tror säkert Putte kan ta en ny fin bild till dig med en tråd i rumpan precis som du önskar. Den kanske rentav blir snyggare än den som försvann...
    Det jag saknar är en vettig moderering, det tror jag alla härinne begriper. Utom dig, L E O N, av någon underlig anledning....
  • Anton Chigurh
    L E O N skrev 2012-12-20 12:11:25 följande:
    Reglerna kan inte vara enklare Anton. Inget naket. Det plockas bort om någon anmäler det eller om moderatorerna trillar över det själva. "Vettig moderering"? Vad förväntar du dig? En bedömningskommitté?

Jag känner mig trygg med min mentala kapacitet även om du upplever att jag inte begriper något som tydligen alla andra begriper här inne... 
    Stämningen här i tråden är varm och gemytlig, jag tänker in börja bråka med dig om skitsaker, L E O N, och förstöra den, så vi släpper detta och gläder oss åt alla vackra och modiga damer som har vänligheten å dela med sig. 

Okej ??? 
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2012-12-20 13:15:38 följande:
    Stämningen här i tråden är varm och gemytlig, jag tänker in börja bråka med dig om skitsaker, L E O N, och förstöra den, så vi släpper detta och gläder oss åt alla vackra och modiga damer som har vänligheten å dela med sig. 

Okej ??? 
    "inte"
  • Anton Chigurh
    Putt B skrev 2012-12-20 13:57:17 följande:
    Suck...

Varning.. man får inte skriva något om censureringen av bilderna i trådarna... då får man arga mail...

Fattar inte vad vi gör för fel.. finns ju betydligt mer omoraliska trådar och bilder i detta forum...

således.. inga nedlåtande kommentarer om FL mer..
    Skulle jag aldrig få för mig......
  • Anton Chigurh
    L E O N skrev 2012-12-20 14:00:52 följande:
    Tror den är bortplockad nu. Kan inte heller hitta den längre.

Och det är väl klart jag inte är sur på Anton. Han är en snäll pojke Tomte 
    Bra där....Skål
  • Anton Chigurh
    Jaja, ni har ju sett min nakna röv redan, så jag har beslutat mig för att jorden inte slutar rotera om ni får lite till. Nu är det förvisso den 21 december i morgon. 2012Men i alle fall...

Nåväl, här kommer den dock, och ni kan tacka Loveheart, det var hon som valde ut den. Är ni inte nöjda ber jag er lämna eventuella överklaganden i hennes inbox.

Gymmet 1 - sv-pil -nr 2.JPG

http://www.familjeliv.se/hem/anton_chigurh/gallery/phpnw8vxi.jpg

• Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2012-12-20 14:34:27 följande:
    Jaja, ni har ju sett min nakna röv redan, så jag har beslutat mig för att jorden inte slutar rotera om ni får lite till. Nu är det förvisso den 21 december i morgon. 2012. Men i alle fall...

Nåväl, här kommer den dock, och ni kan tacka Loveheart, det var hon som valde ut den. Är ni inte nöjda ber jag er lämna eventuella överklaganden i hennes inbox.

www.familjeliv.se/hem/anton_chigurh/gallery/p...
    Hmm

http://www.familjeliv.se/hem/anton_chigurh/gallery/phpstq0eg.jpg 
  • Anton Chigurh
    Anonym (badsugen) skrev 2012-12-20 14:37:37 följande:
    Vi är nöjda
    Det tror jag Loveheart är tacksam för.

Och tack du också...Hjärta 
Svar på tråden Helkroppstråden