Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Helkroppstråden

Anonym (bmi plus) skrev 2012-12-20 14:55:30 följande:
    Yes, där kom den Härligt Anton! Inga dåliga muskler på den kroppen!

Nu har jag ju lovat, men kommer inte ha möjlighet att lägga upp någon förrän senare. Men det kommer, jag håller vad jag lovar
    Ser jag fram emot. Å tack...Hjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Putt B skrev 2012-12-20 14:52:02 följande:
    Putt B blandar sig och förlorar nästan ????

Ger en väldigt sned bild av verkligheten här... Putt B kommer som en blixt från klar himmel och sopar mattan med alla gyttjebrottare låtter mer som en rättvis beskrivning ;)

no offense guys !
    None taken....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Anonym (Loveheart) skrev 2012-12-20 15:05:16 följande:

Är mkt smickrad över detta hedersuppdrag.

Några klagomål lär det inte bli. Bra jobbat Anton.
    Du har gjort dig förtjänt av det, Love. Å tack för all hjälp....Hjärta
  • Anton Chigurh
    mycketsaft skrev 2012-12-20 15:29:47 följande:
    SnyggAnton ;)
    Tackar, Saft, gulligt av dig....Hjärta

Och dina ben !!!

Helvete alltså,
    jag finner inte ord längre. 
  • Anton Chigurh
    octopuzz skrev 2012-12-20 15:27:28 följande:

Slänger in lite till i denna härliga tråd!
    clap1.gif..............good

Underbart...
  • Anton Chigurh
    Anonym (Loveheart) skrev 2012-12-20 15:53:42 följande:
    Tack själv, blev ju bra det där.
    Kvinnor vet bäst, det är bara till och inse....{#emotions_dlg.flower}
  • Anton Chigurh
    Mattias39 skrev 2012-12-20 15:54:29 följande:

Anton, jag håller med! Alla är så otroligt fina att jag snart inte vet vad jag ska säga....känns som man upprepar sig hela tiden, men alla ÄR ju snygga!!
    Vi gör ju detMattias, det känns dumt att säga samma sak om och om igen, men fan alltså, återigen som du säger, damerna är så helvetes granna. Visst, finns en och annan som har lite å jobba med, men jag tycker det är underbart att aven "dom" vågar visa sig, att vi alla är olika. 

"Dom" förtjänar egentligen att få mest cred av oss alla, jag menar, hur jobbigt är det att lägga upp en snygg kropp, nä, hatten av för alla som har nåt extra kilo, men som ändå postar.

En liten blomst till samtliga damer, det är ni fan värda...

• Anton Chigurh
    Mr Espresso skrev 2012-12-20 15:53:23 följande:
    Håller med dig Anton. Vilken superdupertråd detta är Kaffe
    Bästa på jävligt länge, underbart när alla ( nåja, Muttern är ju undantaget ) är så förbannat schysta vid varann....

Kaffe är gott. 
  • Anton Chigurh
    octopuzz skrev 2012-12-20 15:55:55 följande:

Vad gör man inte i trådens ära! ;) 
    Du har gjort väldigt mycket i trådens ära, Octopuzz, det skall Gudarna veta....
  • Anton Chigurh
    Putt B skrev 2012-12-20 16:14:28 följande:
    Kan bara instämma !!
    Skål
Svar på tråden Helkroppstråden