Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Helkroppstråden

bonäslina skrev 2012-12-28 00:11:25 följande:
    ta det lugnt bara, du är i chocktillstånd, men det går över ska du se
    Jag tyckte Sankte Per passerade där alldeles nyss, men det kanske var Doktor Phil, det är ju iaf lite samma skit.

Nåväl, jag går och lägger mig nu, och vill med detta tacka alla damer för era underbara kreationer ni har haft modet att visa upp. Andas jag fortfarande för egen maskin vid denna tiden i morgon. Så hörs vi.

Tack, mina damer, tack så mycket, och som vanligt till er damer....WetKiss.gif 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Serendipitet skrev 2012-12-28 00:11:24 följande:

Tackar och rodnar. Har följt tråden från start och inte riktigt vågat lägga ut bild tidigare.

Tack, det är du med Nockanpockan.

Glad att du vågade, Serena. Mycket...Glad
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    DrJekyl skrev 2012-12-28 15:24:42 följande:
    Eftersom jag befinner mig på en sandstrand några tusen kilometer ifrån ett  vintrigt Sverige med massor av fina läckra vältränade och ja en o annan sladdrig röv så fick det bli ögongodis ;)

Nu tänkte jag på ditt åtagande, Doktorn, du svor att lägga upp en länk i början på varje ny sida, en länk till bilden på mig i min skotska kilt. Ellen varianten på en skotskt kilt. Du har bommat ganska många sidor nu.

Skärpning, Doktorn, om jag får be. Du har faktiskt avgett en löfte i saken.

• Anton Chigurh
    Inima skrev 2012-12-29 20:19:46 följande:
    Bjuder på min bästa sida

Fel Inima, det där är med 100 % säkerhet inte din bästa sida, det är en av dina sidor. Du är garanterat lika jävla vacker helt oavsett vilken sida du visar upp. Utan att ha sett dig, Inima, så vet jag att jag har rätt.

Tack för att vi får se dig... Glad
  • Anton Chigurh
    Inima skrev 2012-12-29 22:01:05 följande:
    Anton va söt du är!
    Och dessutom är jag helt ärlig, Inima. Så vacker är du....
  • Anton Chigurh
    ascorbinsyra skrev 2012-12-22 15:24:35 följande:
    Satt och tittade på gamla bilder och minns tillbaka på min lite jobbiga graviditet och inser hur enorm jag var! Det tog bara två dagar senare efter det här kortet så föddes sonen:

Så här ser jag ut nu:

Det där är helt jävla fucking unbelievable alltså, hur fan har du burit dig åt. Hatten av, C-vitaminen, hundra gånger om. Du har den perfekta kroppen. Du är så helvetes, snygg, snygg....snygg.
  • Anton Chigurh

Snacka om välplacerade kilon......Hjärta
  • Anton Chigurh

Jaja, vafan, är det JUL....så är det, ni kan få en bild från i somras, där jag förvisso är lite fläskig, det är jag inte längre, men ni får hålla tillgodo.

Det var lite bläck i vägen !!!

• Anton Chigurh

Jag väger förövrigt 85 kilo. Idag. Runt 87 kilo på bilden. Är 188 centimeter på längden. Både i somras och för närvarande.

Inte för att jag tror någon bryr sig. Men i alle fall. Säker kan jag ju inte vara. 

• Anton Chigurh
    Anonym (badsugen) skrev 2012-12-30 15:22:18 följande:
    Men vad GÖR du på bilden? Har du en rodeotjur hemma i gillestugan??
    Måste ju hålla mig mig fit på nåt jävla vis.....
Svar på tråden Helkroppstråden