Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Helkroppstråden

Proppset skrev 2012-12-30 15:11:10 följande:
    Anton, var fan var du för 14 år sedan?!

Underbar kropp..fast det vet du nog om själv.
    Tack, det var snällt. Jag blir alltid helvetes glad av snälla kommentarer, Proppset.....4u
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Banjo Boy skrev 2012-12-30 15:43:40 följande:
    Anton...vart är du fläskig på din bild?????

Magen. Jämför med tidigare bilder på hur jag ser ut idag....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nockanpockan skrev 2012-12-30 15:52:42 följande:
    Ursäkten accepterad Ung är jag i vart fall Ett tag till :-P
    Michelle Pfeiffer är en av världens vackraste kvinnor, Nockan, en av världens vackraste. Och du matchar henne. Lätt
    Du är inte snyggare än Michelle, men du är tamejfan lika grann.

Så du är inte "bara" ung, Nockan !!! Den saken är klar...
  • Anton Chigurh
    I Rose I skrev 2012-12-30 15:28:05 följande:
    Jag hade lätt tagit honom nu också om jag vore singel. Kroppen är det då inga som helst fel på.
    Jag kan bara beklaga att du inte är singel, Rose, jag hade tagit dig vilken dag som helst. Du har en tursam gubbe....
  • Anton Chigurh
    Anonym skrev 2012-12-30 16:04:04 följande:

äsch jag ger mig, här har ni en blid på mig

WOW
    , det kallar jag riktiga kuksugarläppar...
  • Anton Chigurh
    Nockanpockan skrev 2012-12-30 16:06:28 följande:
    Naaaw! Min charmör Vore jag inte redan upptagen så!

Anton.. Du vet verkligen hur man smälter hjärtan! {#emotions_dlg.flower}
    Jag vet, Nockan, och trots vad alla jävla dönickar påstår om mina omdömen och komplimanger, Nockan, så menar jag varenda en. 100 % ärligt. Så även dessa till dig, du är så jävla grann, din utstrålning är helt outstanding.....
  • Anton Chigurh
    I Rose I skrev 2012-12-30 16:22:14 följande:
    Jag säger också att du Anton vet verkligen hur man ska få en tjej på gott humör.

Tack för att du finns på FL och förgyller dagen. En mycket tacksam kontrast till alla gnällkärringar och tråkmånsar.

Puss. Hjärta 
    Nockanpockan skrev 2012-12-30 16:23:44 följande:
    De är bara avundsjuka för att de inte kan uttrycka sig på samma sätt och samtidigt mena det.. 

Jag blir seriöst glad var gång du skriver något positivt, uppiggande och fint till mig eller någon annan!

Det behövs mer av den varan på nätet överlag...

Jag tackar ödmjukast för dina fina komplimanger! Du är en helt fantastisk man, Anton! {#emotions_dlg.flower}Hjärta

'Niger fint*
    Herregud, ni får mig nästan att rodna här, fan va goa ni är, det är sånt som gör att jag känner det är värt å leva.

Och jag vet, Nockan, och du vet att jag inte bryr mig ett jävla skit om diverse dönickars kommentarer, vill bara förtydliga att jag faktiskt menar vad jag säger. 

Tack, tack...och TACK igen, båda två.... 

• Anton Chigurh
    Matkvinnan skrev 2012-12-30 16:31:15 följande:
    Tror jag är den enda i hela tråden som inte fick några kommentarer...
    158 lång och pendlar mellan 48-53

Mycket märkligt, att ingen skulle uppmärksammat dig, du har ju den perfekta kroppen, du är smal utan att vara för smal, otroligt vackert ansikte, du har "det där mellanrummet i skrevet" som är så helvetes sexigt.

Du är het, du är riktigt het....

Tack för att vi fick se dig.WetKiss.gif 
  • Anton Chigurh
    Anonym (man 30) skrev 2012-12-30 16:49:42 följande:
    Exakt, det är underskattat och förmodligen få kvinnor som riktigt förstått att många män gillar...
    Precis.....
  • Anton Chigurh
    Anonym (jag) skrev 2012-12-30 20:19:43 följande:
    Har någon sett Antons fejja? Drömmer

Det är ju dock det som är viktigast. (För normala människor iaf)
    Finns några stycken, ja.
Svar på tråden Helkroppstråden