Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Helkroppstråden

niceelinice skrev 2013-01-14 12:10:45 följande:
    Kan bidra med en lite mer påklädd bild denna måndag, ni får nöja er med det just nu ;) Här är jag i min nyårsoutfit =)

Du är ju inte ett dugg snygg i den, Linice !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag kommer anmäla dig för mordförsök. På mig.  
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    niceelinice skrev 2013-01-14 13:50:38 följande:
    Haha, tack så mycket Anton Kyss
    Hjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    A82 skrev 2013-01-14 13:19:02 följande:
    då är det bäst du får en till då Flört

fast nu helt påklädd Glad
    Fan va snygg du är, 82:an, dessutom tycker jag hållningen lyser av självförtroende, å det gör dig ännu mer vacker.

Tack...shiny.gif 
  • Anton Chigurh
    adambengts skrev 2013-01-14 14:19:21 följande:
    Schysst dammsugare
    Kan det va en Nilfisk ???
  • Anton Chigurh
    Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-14 15:15:39 följande:

Skulle också hellre jobba med dig!! Skrattande
    Men då vill jag ha tillträde till damrummet också...om det nu är där allt händer... Skrattande

Vilken trevlig måndag det blev trots allt,               tack allaSkål.  
    Det är sånt här som gör livet värt å leva. Tack själv, Love....Hjärta
  • Anton Chigurh
    A82 skrev 2013-01-15 08:10:12 följande:
    Underbara snöiga tisdagsmorgon. Hoppas ni sovit gott.

Jag stiger upp, går ut i köket, brygger kaffe och under tiden brer jag en underbart god smörgås med Lindvals Leverpastej och Mor Annas gurka på, givetvis på bröd jag själv bakade dagen innan, och kaffet....det är Zoegas Intenzo, å inget annat. När kaffet runnit ner häller jag upp denna rykande, heta, ljuvligt doftande drycken i 82:ans favoritmugg, ställer bredvid smörgåsen på en bricka och bär in detta till damen ifråga, och det första jag ser när jag kommer in i sängkammaren, det är 82:an som ligger enligt bilden ovan.

Hon kommer få sitt kaffe och sin smörgås, men kaffet kommer va kallt !!!

• Anton Chigurh
    Fotografen skrev 2013-01-15 12:00:46 följande:
    Ok, bjuder på en till jag med då!

Riktigt stilfulla bilder, jag misstänker att det ligger en jädra massa jobb bakom innan det blir såhär eleganta kort. 

Hatten av, Herr Fotograf, det är förbannat vacker konst du visar upp här....
  • Anton Chigurh
    niceelinice skrev 2013-01-15 12:36:31 följande:
    Ingen fara, jag förstår vad du menar. Jag tränar allt möjligt som har med rumpan att göra, allt för att få min drömrumpa ;) Ang. bilden, är det lite mer såhär du menar?

Eller blir det för mycket svank?

Du får fan sluta posta sånna här bilder, Linice. Åtminstone när jag sitter på jobbet.....

Jag tror inte ytterligare kommentarer behövs !!!

Eller jo. Du har redan drömrumpan. 
  • Anton Chigurh
    niceelinice skrev 2013-01-15 12:57:20 följande:

Är det inte roligt att sitta på jobbet och studera sådana här bilder? Nå tror jag du njuter, Anton Kyss

Det är just det jag gör, Linice, nåt så inåt helvete, å det skapar vissa koncentrationssvårigheter när det kommer till jobbet. Och det är ditt fel.

• Anton Chigurh
    niceelinice skrev 2013-01-15 13:44:01 följande:

Haha...kul att höra att jag skapar koncentrationssvårigheter...det gillas ;) Får väl se till att posta nått spännande varje dag så du får fortsätta ha dina koncentrationssvårigheter Flört
    WetKiss.gif
Svar på tråden Helkroppstråden