Leoniz skrev 2013-02-05 15:52:23 följande:

jag hoppas och tror att jag har haft äl och också lyckas få till det med mannen (det är bannemig inte så lätt med stora barn/tonåringar som inte somnar innan en själv på kvällen.... men på mornarna sover de har jag kommit på så då gäller det att passa på

)
Just nu är jag ändå mest glad för att jag känner mig som mig själv igen istället för det "ingenmansland" som senaste 49-dagars cykel tog mig till.
Det låter spännande med kiropraktor Chrarlotte, nu har du både det besöket och besöket hos gyn att berätta om

och tack för din redogörelse för menscyklarna. Med tanke på min äl redan nu blir nog inte det här en lång cykel i alla fall.
Blingbling, jag håller mina tummar, man vet aldrig när det tar sig, så varför inte nu? Hoppas, hoppas!
Mowgli, var befinner du dig? Tankarna är ju som dystras och humöret som sämst när mensen kommer, men efter det så kanske du orkar ett varv till, eller vad tror du?
Låter bra att ni prickat in ÄL - trots alla tonåringar/barn i närheten - spännande fortsättning och härligt att ni inte ge upp! Nu är det bara att hoppas att tant röd håller sig lååååångt borta framöver
Kul också att du sätter upp mål för dig själv (läste om det i ett tidigare inlägg), så brukar jag också göra - och har gjort i nästan alla år - men det verkar som om jag tappat de där måluppställningarna de senaste åren....fattar egentligen inte varför. De ger mig en hel del energi att kämpa för att nå dem, men ändå har jag lagt av med att ställa upp nya... Tack för påminnelsen om dem och hoppas du lyckas komma till N.Y. för att springa där!
Ja...det kan ju vara så att just det är ett symptom i sig - att man inte känner något alls. Återkommer med rapport om det fortsatta läget framöver
Just det, hur går det för Mowgli? Är du "på gång" igen?