Tack för tipsen Blingbling! Och stort grattis till din graviditet!
Vad roligt!
Jag märkte som sagt också rejäl effekt av munkpeppardropparna, jag droppade i tevatten morgon, em (på jobbet) och kväll. Det gick bra och jag märkte ffa att jag blev varm, kåt (helt sanslöst stor skillnad) och mycket rikligare äl-sekret. Men jag tyckte att det var svårt att avgöra om/när ägget släppte.
Hade du några sådana upplevelser?
Jag ska ta och testa dropparna igen nu nästa cykel, jag kan ju bara inte låta bli när du har lyckats så strålande!
Samtidigt så blir man ju gråhårig(are) på att grubbla på varför det inte funkar. ??? Jag fyllde precis 42, som sagt, men tycker att jag åtminstone borde blivit gravid och fåttnågot mf med tanke på så länge som vi förskt. Jag fick ett supertidigt mf 2009, v 4 typ. Sedan dess nada. Fast vi har inte försökt oavbrutet, men det senaste 1,5 året har vi försökt oavbrutet.
Jag har helt regelbunden cykel och får utslag på äl-test (digitalt) varje månad som jag använder det. Äter d-vitamin och är mycket noga med kosten, dvs äter mycket baljväxter och gröna grönsaker etc för att jag vill inte så gärna ta kosttillskott men absolut tillgodose behoven av folsyra och magnesium/zink etc.
Men ska köra ett? sista försök med munkpeppar...