Jag håller med, tänk att få vara ung igen, eller i alla fall yngre, och ha många fertila år framför sig
Hur går det för dig mowgli, har du gjort några fler tester? Det är ju spännande att inte veta och på något sätt så är det ju som om det enda som motbevisar graviditet är mensen, och så länge som den uteblir så lever hoppet vidare.
Själv har jag kommit så långt efter äl att jag letar tecken och jo visst hittar jag sådana
man är för roligt... bland annat har mina pms i form av deppighet inte inträffat ännu och bara det är ju härligt, så jobbigt att var så nedstämd och deppig länge innan mens så oavsett anledning välkomnar jag det!!!
Tränande går också trögt just nu, vilket gör att fokus hamnar än mer på att leta tecken. Känner hela tiden att jag måste skärpa mig, ta tag i mig själv och inse fakta och agera "vuxet", men den där jäkla längtan måste vara en av de starkaste drifter vi har, för den bara går inte att bli av med.
Har du fått tag i boken charlotte som du skrev om? Och tack för input om äldre mamma. Att bara höra din berättelse om spontant gravid vid nästan 45 hjälper massor. Det är inte det vanliaste, det vet jag förstås men det händer i alla fall.