M och M skrev 2013-06-17 05:09:50 följande:
Oj så konstigt det är här nu. Hade BIM igår. Har sen i fredags haft lite småblödnibg precis som jag brukar ett par dagar innan mens så förstod vad som var på gång. Sent i lördagskväll kom lite rent blod om man så säger så då var Jag helt bombsäker att det hade startat och att det skulle vara i full gång när jag vaknade på söndag. Brukar alltid börja så på morgonen. Men till min förvåning då det inte blir nåt mer alls, utan åt andra hållet. Småblödningar har också upphört. Oj tänkte jag, är det min tur nu??!! Med dottern var det så, att jag trodde mensen kommit men den bara försvann och så var jag gravid. Men jag tänkte att har det inte hänt nåt mer på måndagmorgon så gör jag ett test. då. Gjorde det nu och det visade negativt. Förstår ingenting. Jag brukar ha regelbunden och tydlig mens, men vad blev det av det här då.. .? :-\
Ungefär så som det varit/ är för mig. Har kvar alla symptom o får negativt på testerna bara. Det gör mig orolig för jag undrar vad kommer den här molvärken av om jag inte är gravid?? Börjar tänka cystor, cancer m.m bara dåliga tankar...
har fått tid hos en gynekolog dig så hoppas få svar på mina frågor då. Men undrar var mensen tog vägen den brukar aldrig hoppa över eller bara dyka upp i knappt ett dygn.
Vill veta säkert nu en gång för alla vad som händer med mig! Om jag inte är gravid vad är då felet på mig???