M och M skrev 2014-06-23 20:02:22 följande:
Vi väntar på tid hos IVF-kliniken. Hade hoppats innan semestern men så blev det inte, så blir till hösten. Är så sjuuuukt jävla less på detta! Låt mig bara få veta om jag någonsin kommer få ett barn till eller inte, bättre än ovissheten! Fattar inte vad fan det sitter i, ingen av oss har ju nåt "fel"! Om jag hade förstått anledningen åtminstone, att någon av oss hade något mindre fördelaktigt i vår kropp eller funktion, men icke. Vad sjutton sitter det då i?! 22:a försöket misslyckades nyss... Trodde dottern tog lång tid på sig, 6 månader, jo pyttsan...
Jag tror att vi lyckades på vårt 26:e försök som också var vårt andra IVF/ICSI-försök. Och då hann det bli två missfall på vägen också. Men vi har iof orsak till det med mitt låga AMH och mannens spermiekvalitet.
Hur länge sedan är det sedan ditt mf? Var det första under ert försök till syskon eller har du haft flera? Minns inte riktigt... Och du, det är klart ni kommer att få ett barn till, jag tror tom att ni kommer att fixa det på egen hand, utan IVF.