Rengbågsförsök?
Hej, finns det någon annan rengbågsfamilj som sitter och väntar på BIM? Jag var till Storken för en vecka sedan och väntar otåligt. Just nu känns det som om det inte tog men har inte gett upp hoppet.
Hej, finns det någon annan rengbågsfamilj som sitter och väntar på BIM? Jag var till Storken för en vecka sedan och väntar otåligt. Just nu känns det som om det inte tog men har inte gett upp hoppet.
Jobbigt med blödningar men jätte skönt att bebis mår bra.
Frun har ringt runt idag och man ska ha ett värde närmare 2 men absolut under 3 och hon hade över 3. Då har vi ändå kollat upp värdet flera gånger för att det inte ska ställa till något. Men varken vårdcentralen eller Uppsala har sagt något om att värdet är för högt för att kunna behålla en graviditet. Känns som man kastat 110 tusen i sjön och bränt alla våra försök med samma donator pga av deras misstag. Mycket surt.
Va bra att de kollar upp det! Så kanske det går bättre sen =) för oss går det bra. Är i vecka 15 nu. Dock har frun blödningar till och från så hon är sjukskriven nu och ska vara stilla. Men bebisen verkar må bra =)
Men kan ni inte prata med uppsala och förklara så kanske ni får fler försök?
Jobbigt med blödningar men jätte skönt att bebis mår bra.
Frun har ringt runt idag och man ska ha ett värde närmare 2 men absolut under 3 och hon hade över 3. Då har vi ändå kollat upp värdet flera gånger för att det inte ska ställa till något. Men varken vårdcentralen eller Uppsala har sagt något om att värdet är för högt för att kunna behålla en graviditet. Känns som man kastat 110 tusen i sjön och bränt alla våra försök med samma donator pga av deras misstag. Mycket surt.
Vi ska ringa och höra men donatorn är ju bara reserverad för ett visst antal försök. Det är väl om det fortfarande är en aktiv donator eller om dom kan kontakta honom och be om mer. Har läst om det tror jag.
Men kan ni inte prata med uppsala och förklara så kanske ni får fler försök?
Kolla annars om ni kan få byta donator? =)
Vi ska ringa och höra men donatorn är ju bara reserverad för ett visst antal försök. Det är väl om det fortfarande är en aktiv donator eller om dom kan kontakta honom och be om mer. Har läst om det tror jag.
Är osäker om man får det vid syskonförsök. Men fråga ska vi göra.
Kolla annars om ni kan få byta donator? =)
Är osäker om man får det vid syskonförsök. Men fråga ska vi göra.
Ja det är Uppsala.
Uppsala va? Tyvärr inte.
Blev inseminerad i lördags, är alltså på ÄL+3 idag. Det känns oändligt långt tills den 20 december, då det är officiell testdag! 35 timmar innan inseminationen tog jag en spruta med otrivelle, för att ägglossnigen skulle vara precis före inseminationen.
Jag tog ett test imorse, och det visade två steck, men det är säkert otrivellen som ger utslag, för visst kan man inte plussa så tidigt?
Just nu har jag stick och ilningar i magen, kan det vara biverkningar från otrivellen eller graviditetssymptom? Hur lång tid efter ägglossning tar det egentligen innan man kan känna av att man är gravid? Vi vill ju så gärna lyckas och få ett plus här till jul!
Vi har plussat! Min sambo fick ett plus idag vilket jag aldrig trodde skulle ske. :)
Vi har varit i Danmark och gjort 5 försök tidigare, jag 3 och hon 2. Den här gången testade vi heminsemination istället och det funkade på första försöket! :)
Var bara tvungen att skriva av mig lite, det känns lite tidigt att gå ut med det på Facebook. :)
Vi har plussat! Min sambo fick ett plus idag vilket jag aldrig trodde skulle ske. :)
Vi har varit i Danmark och gjort 5 försök tidigare, jag 3 och hon 2. Den här gången testade vi heminsemination istället och det funkade på första försöket! :)
Var bara tvungen att skriva av mig lite, det känns lite tidigt att gå ut med det på Facebook. :)