Rengbågsförsök?
Hej, finns det någon annan rengbågsfamilj som sitter och väntar på BIM? Jag var till Storken för en vecka sedan och väntar otåligt. Just nu känns det som om det inte tog men har inte gett upp hoppet.
Hej, finns det någon annan rengbågsfamilj som sitter och väntar på BIM? Jag var till Storken för en vecka sedan och väntar otåligt. Just nu känns det som om det inte tog men har inte gett upp hoppet.
Å va härligt Snöfrid!!!!
Å grattis snöfrid!!!!!!
Så roligt för er!!!!
Har själv passerat 50% av graviditeten. Så nu är det verkligen nedräkning!
Har varit och beställt babytapeter <3
Och ska börja inreda o fixa i babyrummet.
Å det är så mysigt, längtar efter den lilla.
Vi väntar på bim runt den 30:e... Känns just nu som världens längsta väntan.
Hur går det för er?
Å va härligt Snöfrid!!!!
Frun började spraya förra veckan och på onsdag nästa vecka är det sprutstart. Klistret har kommit hem och nu håller vi tummarna för massa fina ägg.
Åh jag håller också tummarna!!! :)
Frun började spraya förra veckan och på onsdag nästa vecka är det sprutstart. Klistret har kommit hem och nu håller vi tummarna för massa fina ägg.
Tack Snöfrid.
Hur går det för er Snöfrid?
Vi kör sprutstart ikväll och blodprov på måndag.
Det går bra! Testat i en vecka nu och idag var teststrecket starkare än kontrollstrecket :). Riktiga testdag på fredag. Då ska vi testa med clearblue och ringa Uppsala och meddela. Hur länge ska ni ta sprutor? Vi har bara kört korta metoden så jag vet inte riktigt hur långa funkar.
Hur går det för er Snöfrid?
Vi kör sprutstart ikväll och blodprov på måndag.
Låter ju kanon!! Grattis!!!!!
Beror lite på vad blodprovet visar tror jag men dom pratade om äggplock runt 17/10 så typ 15-17 dagar.