• Rainbow Dash

Rengbågsförsök?

Hej, finns det någon annan rengbågsfamilj som sitter och väntar på BIM? Jag var till Storken för en vecka sedan och väntar otåligt. Just nu känns det som om det inte tog men har inte gett upp hoppet.

• Svar på tråden Rengbågsförsök?
  • Snöfrid

Åhh spännande lycka till!!!

vi har tid för vul 24/10. Är jätteoroliga nu då vi ju sist fick ma. Och nu har min fru haft ljusrosa flytningar till och från i 5 dagar. Vi har läst att vissa får så av crinonet, långt efter de slutat med det. Att det inte behöver vara nån fara. Men det är ju så när man nojar att man kan tolka allt till sin nackdel :(... men det finns ju inget annat att göra än vänta till vul.

Bebisfabriken skrev 2014-10-10 08:35:57 följande:

Tack för snabbt svar!!

Vi ska in på ultraljud strax för att se om det går åt rätt håll sen förhoppningsvis plock nästa vecka.

Har ni vul snart?

• Bebisfabriken

Usch va jobbigt med denna ständiga oro! Men som du säger så är det ju en vanlig biverkning plus att många har blod hela graviditeten utan att det är någon fara.
    Håller tummarna för er!!!

Frun hade 6 stora blåsor och 4-5 mindre som kanske blir stora nog. Äggplock på tisdag. Vi hade hoppats på några fler eftersom man inte vet om det är ägg i alla. Läkaren tyckte dock att det var lagom.

• Snöfrid

Ja det är verkligen ständig oro. Men det är ju bara att vänja sig för värre lär det ju bli med oron sen när barnet är här. Då lär man få oroa sig resten av livet =D

hoppas så att det är ägg i alla blåsorna och att det går vägen! Din fru som kämpat så med vikten också! Håller tummarna!

Minns inte om jag sagt det förut men säger det igen just in case :) att kolla på komedier och skratta mycket är jöttebra och även dricka varm mjölk med honung i :)

Bebisfabriken skrev 2014-10-10 10:09:39 följande:

Usch va jobbigt med denna ständiga oro! Men som du säger så är det ju en vanlig biverkning plus att många har blod hela graviditeten utan att det är någon fara.

Håller tummarna för er!!!

Frun hade 6 stora blåsor och 4-5 mindre som kanske blir stora nog. Äggplock på tisdag. Vi hade hoppats på några fler eftersom man inte vet om det är ägg i alla. Läkaren tyckte dock att det var lagom.

• Bebisfabriken

Ja det är väl så som förälder att man oroar sig.

Ja hon har verkligen slitit hårt. Nu är det inte mer än rätt att det blir utdelning!!

Tusen tack för ett bra tips!!

• Snöfrid

Åhhh 8! Turnummer vi fick också 8 :).

Vi var till gyn idag för min fru skulle träffa en dr om sitt hemska illamående, så hon skulle.få nån medicin (vilket hon fick). Men iaf så sa hon helt plötsigt att hon ska göra ultraljud. Vi trodde absolut inte de skulle göra det idag. Men allt såg bra ut och hjärtat slog!!!!!! <3 helt otroligt!

Bebisfabriken skrev 2014-10-14 11:25:22 följande:

Plocket klart! 8 ägg. Det är 2 fler än sist.

Hur går det för er Snöfrid?

• Pocatello

Vad fint att få läsa och ta del av era resor! Jag och frun har idag varit på psykologsamtal, läkarundersökning är det om två veckor och sen är vi förhoppningsvis igång. Det var två år sen vi först ställde oss i kö så nu tycker jag att det får vara vår tur :)

• Pocatello

I Umeå. De hoppades på innan årsskiftet så vi håller tummarna för det. Såg förresten att jag hade skrivit i den här tråden för två pt sedan när den startade om att vi skulle ställa oss i kö. Tur att vi då inte visste hur lång tid det skulle ta..

Svar på tråden Rengbågsförsök?