Rengbågsförsök?
Hej, finns det någon annan rengbågsfamilj som sitter och väntar på BIM? Jag var till Storken för en vecka sedan och väntar otåligt. Just nu känns det som om det inte tog men har inte gett upp hoppet.
Hej, finns det någon annan rengbågsfamilj som sitter och väntar på BIM? Jag var till Storken för en vecka sedan och väntar otåligt. Just nu känns det som om det inte tog men har inte gett upp hoppet.
Åhh va spånnande :). Och ni ska börja med dropparna sen också va? :)vi håller fortfarande på. Tror vi ska köra tills vi förhoppningsvis sett hjärtat slå!
Låter ju kanon!! Grattis!!!!!
Beror lite på vad blodprovet visar tror jag men dom pratade om äggplock runt 17/10 så typ 15-17 dagar.
Ja jag tror vi testar dom. Hoppas bara på bättre äggskörd denna gång. Har man några i frysen blir det inte lika stor press på att det ska funka direkt. Dom verkar ju inte helt överens med vad som gäller ang fler försök för vår del. Johannes sa att vi inte får göra fler medan den nya läkaren sa att så länge ni betalar är det bara å köra på.
Varför skulle ni inte få.göra fler försök?? :(
Ja jag tror vi testar dom. Hoppas bara på bättre äggskörd denna gång. Har man några i frysen blir det inte lika stor press på att det ska funka direkt. Dom verkar ju inte helt överens med vad som gäller ang fler försök för vår del. Johannes sa att vi inte får göra fler medan den nya läkaren sa att så länge ni betalar är det bara å köra på.
Pga av tillgången på spermier tror jag
Plussade starkt idag på ruvardag 9 med 5 dagars blastocyst! (Min fru som bär) Vi har använt Fructus Feminadroppar varje dag, som ska hjälpa till att göra livmodern "kladdig" så det lättare fäster. Ska fortsätta med de tills vi sett hjärtljud ? Riktiga testdag är nästa fredag. 3 oktober. Min fru är gravid!!! ????
:( konstigt. Hur många försök har ni gjort?
Pga av tillgången på spermier tror jag
Beställde från danska helsehelse.dk . Fructus Femina :)
Grattis till plusset! Var har ni köpt de där klister-dropparna? Låter ju som en väldigt bra idé! Vi ska på samtal på Triangeln om två veckor- längtar! :)
Officiell testdag idag! <3
Officiell testdag idag! <3