Rengbågsförsök?
Hej, finns det någon annan rengbågsfamilj som sitter och väntar på BIM? Jag var till Storken för en vecka sedan och väntar otåligt. Just nu känns det som om det inte tog men har inte gett upp hoppet.
Hej, finns det någon annan rengbågsfamilj som sitter och väntar på BIM? Jag var till Storken för en vecka sedan och väntar otåligt. Just nu känns det som om det inte tog men har inte gett upp hoppet.
Det låter som en klok plan. Tycker vi bestämmer att det blir plus för oss alla den här gången!!
Lycka till ni som står inför försöken :) Kan berätta att Dr J frågade mig om jag någonsin haft "ett sån't där, ett sån't där, heterosexuellt förhållande"...? Känns ju inte direkt relevant. I övrigt tyckte vi han var trevlig, om än VÄLDIGT speciell. Han gjorde vår första insemination. Hon som gjorde den andra (den som lyckades!) körde nån sorts löpande band- princip. Vi satt i väntrummet och hon ropade in ett par kvinnor som seriöst kom ut efter max 4-5 minuter, sen var det vår tur. Hon pratade fort, inseminerade och tyckte vi kunde gå. Då fejkade jag att jag mådde dåligt och kände mig ur för jag ville ligga kvar i 2 minuter iaf, haha!
Uppsala ringde idag. 8 ägg blev de, varav alla befruktades. 7 st hade delat sig fint. På måndag blir det återinsättning på 5 dagars blastocyst! Få se hur många som klarar resten av tiden då, hur många det blir till frysen. Nervöst!
Det är ju jätte bra resultat!! Lycka till på måndag!!!
Å lycka till snöfrid, bra resultat!
Själv går jag in i vecka 20 nästa vecka. Halvvägs helt galet!
Tack! och jag tycker det låter klokt att vi alla plussar nu
Det är ju jätte bra resultat!! Lycka till på måndag!!!
Oj vecka 20 redan! Kändes som nyss jag läste att du plussat så underbart för er!!! hur mår du?
Å lycka till snöfrid, bra resultat!
Själv går jag in i vecka 20 nästa vecka. Halvvägs helt galet!
Min fru har nu en fin 5 dagars blastocyst i sig de sa att det var skolboksexemplar och en lika fin hamnade i frysen. Resten var lite långsammare ( de resterande 4) så de skulle de ge tills imorgon på sig att skärpa sig annars blir det bara en till frysen. Sist fick vi ju 7 till frysen, men det var ju 3 dagarsodlade och ingen av fet:en ledde ju till nån graviditet. Så det här kändes bra. Att de plockat bort de som kanske ändå inte skulle leda till nån graviditet.
Min fru har nu en fin 5 dagars blastocyst i sig de sa att det var skolboksexemplar och en lika fin hamnade i frysen. Resten var lite långsammare ( de resterande 4) så de skulle de ge tills imorgon på sig att skärpa sig annars blir det bara en till frysen. Sist fick vi ju 7 till frysen, men det var ju 3 dagarsodlade och ingen av fet:en ledde ju till nån graviditet. Så det här kändes bra. Att de plockat bort de som kanske ändå inte skulle leda till nån graviditet.
Vi håller oxå tummarna!!