• CMM

Jag hatar HEN!!!

PumpkinQueen skrev 2012-10-19 15:28:21 följande:

Hmm...nej, jag tror att jag fortsätter att uttrycka mig som JAG vill. Kyss
    Du gör som du vill, men jag börjar få svårt att ta dig på allvar när du aldrig skriver något själv egentligen utan bara ägnar dig åt att kräva förklaringar från andra hela tiden.
    Jag har en Twitter nu! twitter.com/CMM_FL
  • CMM

Aaliyah, du gör bara bort dig. Nihka och några till härinne kan i alla fall snacka för sin sak, det enda dina ryggdunkningar och härskartekniker gör är att dra ett löjets skimmer över din person. Du sitter säkert där och tror du är "giftig" eller "djärv" eller något sådant, men så är det inte.

• CMM
    FMGA skrev 2012-10-20 21:07:18 följande:
    Annars är väl ditt inlägg ett skolexempel på härskarteknik - att göra sig själv till alla andras måttstock.

Ärligt talat kan det vara svårt att avgöra när Element behagar skämta eller är allvarlig.

Och trots allt är ju tron på att det finns en helig svensk statsfeminism så absurd att steget inte är så långt till att påståendet att FI sänder hemliga meddelanden genom plomberna bara ska vara en del av samma strålkärringsmenem talitet.

Jelly, skriver t ex att hon inte läser det Aaliyah skriver - som ett svar på Aaliyahs inlägg!

Den logiska förmågan hos vissa henmotståndare är helt enkelt inte särskilt utvecklad, vilket innebär att det är svårt att diskutera utifrån rationella utgångspunkter med dessa om hens funktion i svenskan.

Vem ska jag utgå från om inte mig själv? Ska jag sitta och gissa hur andra eventuellt tolkar Aaliyahs inlägg, eller ska jag skriva min egen åsikt, som jag står för ännu mer efter att hon på mitt senaste inlägg replikerat med sin "signature move", dvs den ensamma pussmunnen? Vill folk hylla hennes enastående debatteknik tänker jag inte stå i vägen.

Om statsfeminismen är helig vet jag inte (det är du som använder det ordet hela tiden) men nog finns den. Där får du mig aldrig att ändra åsikt.
  • CMM
    Aaliyah skrev 2012-10-20 23:31:14 följande:
    CMM: noterar att du är betydligt mer respektfull mot manliga debattörer. Vad KAN det bero på?
    Man ser det man vill se. 
  • CMM
    PumpkinQueen skrev 2012-10-22 12:34:47 följande:

Härskarteknik och Personagrepp är väl dina andranamn, så jag förstår inte vad du klagar över.
    Det kom från rätt käft.
  • CMM
    Aaliyah skrev 2012-10-22 20:11:26 följande:
    Du kanske tänker som italienarna? Alla kvinnor är horor utom din mamma som är ett helgon.
    Just sånt där är det förresten som gör att jag har svårt att ta dig på allvar. Det och pussmunnarna. Däremot inte det faktum att du är kvinna. Ledsen om jag förstörde din världsbild nu.
  • CMM
    nihka skrev 2012-10-22 21:08:04 följande:
    Jag fattar vad du menar. Tror jag, med ett litet tankeskutt som jag fyller i själv. Män som i det här fallet surrar om att de minsann respekterar kvinnor får mig att genast misstänka att de är ganska sexistiska. Man respekterar inte kön, man respekterar individer  pga av individens frivilliga handlingar. Det finns mig veterligen inga könsspecifika frivilliga handlingar att respektera något kön för.
    Jag skiter i kön. Min respekt får den som förtjänar det. Att sedan andra vill utmåla mig som kvinnohatare och whatnot är inte mitt problem. 
  • CMM
    nihka skrev 2012-10-22 21:38:33 följande:

Precis så tänker jag och det behöver man inte vara en del av Den Swänska genusmodellen eller whatnot för att skriva under på, eller hur?
    Nej, jag har aldrig påstått något dylikt heller. 
  • CMM
    PumpkinQueen skrev 2012-10-23 11:27:33 följande:

Oh nej. Gråter 

*startar en stödgrupp för alla som inte är omtyckta av CMM*
    Härskartekniker var det ja.

Ditt glashus är så fullt med små hål efter alla stenar du kastat att det lär rasa ihop när som helst. 
Svar på tråden Jag hatar HEN!!!