FMGA skrev 2012-10-20 21:07:18 följande:
Annars är väl ditt inlägg ett skolexempel på härskarteknik - att göra sig själv till alla andras måttstock.
Ärligt talat kan det vara svårt att avgöra när Element behagar skämta eller är allvarlig.
Och trots allt är ju tron på att det finns en helig svensk statsfeminism så absurd att steget inte är så långt till att påståendet att FI sänder hemliga meddelanden genom plomberna bara ska vara en del av samma strålkärringsmenem talitet.
Jelly, skriver t ex att hon inte läser det Aaliyah skriver - som ett svar på Aaliyahs inlägg!
Den logiska förmågan hos vissa henmotståndare är helt enkelt inte särskilt utvecklad, vilket innebär att det är svårt att diskutera utifrån rationella utgångspunkter med dessa om hens funktion i svenskan.
Vem ska jag utgå från om inte mig själv? Ska jag sitta och gissa hur andra eventuellt tolkar Aaliyahs inlägg, eller ska jag skriva min egen åsikt, som jag står för ännu mer efter att hon på mitt senaste inlägg replikerat med sin "signature move", dvs den ensamma pussmunnen? Vill folk hylla hennes enastående debatteknik tänker jag inte stå i vägen.
Om statsfeminismen är helig vet jag inte (det är du som använder det ordet hela tiden) men nog finns den. Där får du mig aldrig att ändra åsikt.